TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Supra krock pÃ¥ vÃ¥ler igÃ¥r! synd!!!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #291572  av 1mo

Tusen takk! bilen blir nok gromm igjenn om nokon månar :D hehe, ja var litt av ei helg det her. han som knuste lykta er nå utestengt fra gatebil. Vart bra med action da den lykta vart knust :)
 #291602  av 95TT

nok en grunn til at jeg ikke tar med supran på gatebil.. :P masse fulle idioter.. da reiser jeg heller på småtreffer hvor folk er edrue.. tatt litt vel av det gatebil greiene.. ikke minst når det gjelder hvor dyrt det er blitt.
 #291662  av soltec

1mo skrev:Tusen takk for omtanken karer! setter pris på det! :D

det vart ikkje så ille med bilen, det som gjekk tapt var.. alle bere staga i bakstillingen på høgre side knakk. så eg har bestillt alle nye inkludert spindelen å lager for å vere sikker, diffen å drivakslingen er heilt. Bakparten må rettest 3mm over til høgre og bakskjermen skal byttes. så må eg skaffe ny felg, baklykta, bakfanger. fronten må rettes litt i gjigen den og, va ein ca 3mm der å. Der må eg ha ny intercooler å lykt. frontfangeren kan eg støpe opp igjenn og skjermen kan rettes. Så skal bilen heilakkerest hvit med blå perlemor. kansje noen ekstra ponnyer og.. :mrgreen: Blir litt jobb men skal ha bilen klar til juli treffet eller sept. :D

Heile jobben blir dokumentert å tatt bilde av, alle kviteringer tatt vare på. Slik at folk kan sjå at bilen ikkje bare blir lasket isammen med sparkel å sikaflex!!!!!!! :)
Felgene får du nye deler til, ytterring, innerring og senter eik. Type superstar kloster hvis du lurte. Må si det skar i sjelen min når eg såg bildene av bilen :cry: :cry: :cry:
 #291764  av 1mo

det var gode nyheter å høyre :D takk for infoen. senteret på felgen har klart seg. nei det var ikkje bra dette :oops: men den skal nok bli fin igjenn. satser fot fult å få den ferdi til sept. treffet.