Skifter navn på denne tråden slik at jeg slipper å starte en ny tråd for hver bil jeg ser i Oslo. Andre er også velkommen til å legge inn biler (og bilder) her..
--
Har sett to MR2er med BD-skilt denne uka.
Tidligere i uken så jeg en utenfor Colusseum i 7-tiden, kjørte videre i retning Majorstuakrysset. Den var svart og standard 90-92. Hvertfall i følge baklyktene
Den hadde svarte alu-felger og så ganske bra ut! Synes å huske jeg så ett glimt av de røde bremseklossene der inne også. Fyren hadde svart hettegenser
Den andre BD-regga jeg så var i kveld faktisk. Rød med standard felger. Sto parkert i gaten ved tøyen/kampen. Også den var 90-92, men det sto "4 ABS" med liten skrift i bakruten.
Er eieren til noen av disse her inne?
Alltid moro med bilder, samme hvor dårlig de er. Dette er den røde jeg så i kveld:
--
Har sett to MR2er med BD-skilt denne uka.
Tidligere i uken så jeg en utenfor Colusseum i 7-tiden, kjørte videre i retning Majorstuakrysset. Den var svart og standard 90-92. Hvertfall i følge baklyktene

Den andre BD-regga jeg så var i kveld faktisk. Rød med standard felger. Sto parkert i gaten ved tøyen/kampen. Også den var 90-92, men det sto "4 ABS" med liten skrift i bakruten.
Er eieren til noen av disse her inne?
Alltid moro med bilder, samme hvor dårlig de er. Dette er den røde jeg så i kveld:
Sist redigert av Marcus den 08 mai 2008 20:30, redigert 1 gang totalt.
Toyota MR2 MK2 2.0 GTI 91'
GT Aggressor 3.0 01'
X: Barnevogn 4WD 85' (vraket pga rammeskeivhet)
GT Aggressor 3.0 01'
X: Barnevogn 4WD 85' (vraket pga rammeskeivhet)