TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• gt4, prosjekt black hawk down

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #295158  av kvassheim

da var bilen hjemme igjen, og sommerferien er et faktum 8)
Noe smånips er det enda igjen, men det begynner å likne på noe nå.. Skal ha meg en tur å få tak på rotor\fordelerlokk\pluggledinger og sjekke tenninga, bilen sviver litt rart på tomgang, så får håpe dette hjelper..
Blitt gjort ganske mye med den hos toyparts; Overhaling av motor med bytte av reg-reim, vannpumpe og toppakning, ny eksos(aussie 3" :D ), tein ss, bytta div slanger, nye bremserør, skiver og klosser, bensinslanger mm..
Alt i alt godt fornøyd, selv om det fremdeles er et stykke på vei før bilen er i perfekt stand.
Skal slenge ut et par bilder når jeg får vasket gullet mitt rent og pent
 #295160  av James

Høres bra ut !
Gleder meg til bilder av gobilen :)
 #295423  av kvassheim

James skrev:Høres bra ut !
Gleder meg til bilder av gobilen :)
Var visst ikke så god likevel :| Mista litt over en liter olje over de 2 siste dagene, ryker hvitt av eksosen, så mistenker gåen toppakning igjen :cry:
og så rett før sommerferien virkelig drar i gang.. FITTE!!!!!!
blir avsted til rudskogen nå i helga, så blir det litt skruing før bulgaria, og masse etterpå.. Spørs om det ikke bare blir Caldinamotor, ferdig arbeid.. men det blir nok både måneder og kroner til.. :cry:

Frustrert :roll:
 #295424  av ErikG

Dette høres ikke bra ut. Rart når du nettopp har overhalt motoren. Fikk du ikke noen garanti hos toyparts?
 #300332  av kvassheim

bare problemer med denne bilen.. Nå er den store avgjørelsen tatt; det blir caldinamotor så fort som mulig, litt sintere clutch og st205-kasse.. :twisted: hatt bilen siden påske, og kjørt kansje 2 uker til sammen.. Så blir det spennende å få tingen på veien igjen..
 #300334  av Daniel HS

kvassheim skrev:bare problemer med denne bilen.. Nå er den store avgjørelsen tatt; det blir caldinamotor så fort som mulig, litt sintere clutch og st205-kasse.. :twisted: hatt bilen siden påske, og kjørt kansje 2 uker til sammen.. Så blir det spennende å få tingen på veien igjen..
Huffda... Kjipt å fått kjørt så lite da!! Har hatt CSen min siden 31. mai og har allerede klart å kjøre 11k...

Får håpe du får den på veien igjen da snart, på tide jeg får se den.. :P