TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 1998 mod VVT-I MKIV supra selges SOLGT!!!

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #295165  av styggen82

Ser ut til at jeg må selge godbilen nå, litt mye unger litt liten tid og litt liten plass:)
Bilen er en 1998 manuell J-spec Supra twin turbo VVT-I RZ, kjøpt fra Japanauto ifjor vår. Bilen er BPU med spec:
3" downpipe
Blitz Cat back
Tial 50 mm Blowoff
Greddy BCC
HKS Speed limit defender(ikke montert)
AEM bredbånd lambda
TRD Speedo og Turteller
TRD TÃ¥rnstag
ACT Extrem clutch(ca 700 hk)
Nytt org. svinghjul
HKS EVC 5 boost controller
Stor IC
Koyo alu radiator

Har tatt vare på alt av orginale deler.

Meget fin bil, Har Carbon interiør og carbon ratt samt Recaro stoler alt orginalt fra fabrikk. Har det meste av utstyr samt aktivt stabilitets system.
Torsen LSD, V161 kasse. Euro spec bremser.
Bremset bilen før BPU og fikk da 320 hk og 485 nm på ca 0,7 bar

Kjører TRD olje på både girkasse og diff. Nettopp tatt service med bytte av alle oljer og væsker, nye NGK Iridium plugger samt nye plugg ledninger.
Bilen er ikke kjørt på bane i mitt eie, Hadde gått 97000 når jeg tok over bilen, selv har jeg kjørt ca 4500 km med den. Nye Pirelli P-Zero dekker foran og bak, 255 17" bak og 235 17" foran. Orginale felger 17*9,5 og 17*8

Bilen er momset men ikke regget, vet de fleste ikke tror det går men snakket med Japanauto og de har bestillt papirer fra TÜV og har i siste tiden ikke hatt noe problem med å få de godkjent. Men kan ikke garantere det:) Bilen står også tilsalgs på autodb.no

Kom med bud, ring for mer info\bilder
Mvh Kjetil tlf 93228264
Mail: kjetilholte@hotmail.com
Vedlegg
IMG_2516.jpg
IMG_2516.jpg (1.46 MiB) Vist 2340 ganger
IMG_2519.jpg
IMG_2519.jpg (1.45 MiB) Vist 2344 ganger
IMG_3149.jpg
IMG_3149.jpg (2.17 MiB) Vist 2344 ganger
IMG_3151.jpg
IMG_3151.jpg (2.19 MiB) Vist 2333 ganger
IMG_3148.jpg
IMG_3148.jpg (2.16 MiB) Vist 2352 ganger
Sist redigert av styggen82 den 27 nov 2008 14:02, redigert 3 ganger totalt.
 #295292  av Regevig

Vilken prisklasse snakker vi om her? Har suglet litt på den på autodb :roll:

Kan du vurdere å ta billigere bile i inbytte, ikke akkuratt familiebil, men 4 dører iallefall :) Fikk ikke til å sende PM, men du kan godt svare på PM om du vil :)
 #295298  av styggen82

har ikke mottat noe pm men har mail kjetilholte@hotmail.com

sto til 160 000,- men det kan diskuteres, litt pruting må jo til:)

har også 4 liter TRD girolje og 4 liter TRD diff olje ekstra, alt av orginal deler har jeg enda pluss endel meter blå silikon slanger+++++
Alt er seff med i prisen...
Innbytte er en mulighet men helst familiebil:)

Kjetil
 #300433  av styggen82

ingen? kom med bud! pris ned til 150 000 å kan diskuteres ved hurtig avgjørelse....

Bilen er tatt inn i 2006 FØR stopp av skilt. Kan seff ikke garantere skilt....

"§ 1-6. Unntak ved ikrafttredelse av nye bestemmelser

1. Kjøretøy - forutsatt at det dreier seg om rimelig antall - som er importert eller produsert har i landet før ikrafttredelsesdatoen for en ny bestemmelse og som ikke tilfredsstiller denne bestemmelse, kan godkjennes (registreres) også etter denne dato når de tilfredsstiller de krav som ble stilt til kjøretøyene før denne dato.
2. Ved godkjenning/registrering skal regionvegkontoret forlange dokumentert at kjøretøyet er importert eller produsert her i landet før vedkommende bestemmelses ikrafttredelsesdato. Som bevis vil kunne godtas den på registreringsmeldingen (blankett nr. 221) påførte fortollingsdato. Når kjøretøyet har stått på transittlager og blitt fortollet først etter nevnte ikrafttredelsesdato, kan f.eks. erklæring fra tollvesenet i form av eget dokument eller anmerkning på registreringsmeldingen godtas. "

Hadde håpet å selge før vinteren setter inn, har som sagt ikke tid eller plass lenger.
 #302020  av styggen82

bilen står her enda, pris satt til alt over 125 000 vurderes. Har ikke plass til den i vinter. ring for mer info
 #306468  av styggen82

supradude skrev:Har en nylig eu godkjent bmw e36 320 cab for salg! full stylet! kan ta rent bytte!! :)
frister men må nok takke nei, har to biler til jeg må ta meg av:)
 #308538  av styggen82

arctic_celi skrev:
styggen82 skrev:
bjornalf skrev:hva gikk den for?
120 000. usett.
og du har faktisk fått pengene?
ja, kontant i hånda