TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lexus IS200 med 3,5l supra motor. Update lakk+video..

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #295314  av Tevosupra

Zupra skrev:Ja er bare testing nå.

Som sagt så kan jeg lade 2,5kg.
Jeg ladet nå 1,2kg det vil si knappe 700hk.

altså har jeg ennå 275hk og nesten 500nm mer og gå på.. :twisted:

Derfor kaller jeg dette testeing. Fordi neste treff. Da begynne man skru litt på laddetrykket.
Og stiller med slicks.. Da blir det fart i sakern.. :P

Men.. Vis det var hk jeg var ute etter så kunne jeg LETT bremset over 1000hk i denne motoren.
f.eks vis jeg hadde hatt sammt størrelse Turbo som Radni. Så ville jeg nok kunnet bremset rundt 1100hk +.
Med det oppsettet jeg har nå.

Men så er ikke jeg ute etter de hestekreftern. Er ute etter og bygge en motor som har kraft fra bunn av..
Og er veldig fornøyd med det resultatet jeg har fått..
Dritt grom bil, men nå er det ikke bare bare og få 1100 hk i motoren til og funke godt og ikke rase når den skal holde i 15 runder på full kjør på ACR;)
HEHE!
 #295327  av Zupra

Tevosupra skrev:

Derfor kaller jeg dette testeing. Fordi neste treff. Da begynne man skru litt på laddetrykket.

Men.. Vis det var hk jeg var ute etter så kunne jeg LETT bremset over 1000hk i denne motoren.
f.eks vis jeg hadde hatt sammt størrelse Turbo som Radni. Så ville jeg nok kunnet bremset rundt 1100hk +.

Men så er ikke jeg ute etter de hestekreftern. Er ute etter og bygge en motor som har kraft fra bunn av..
Dritt grom bil, men nå er det ikke bare bare og få 1100 hk i motoren til og funke godt og ikke rase når den skal holde i 15 runder på full kjør på ACR;)
HEHE!

hehe..

Joa stemmer bra det.! Med fult kjør og full lading så er det ikke bare og få det til og fungere evig nei.. !
Alt har jo sine begrensinger.! Alle raser motorer bare noen gjør det litt oftere en andre... :wink:
 #295337  av Tevosupra

Zupra skrev:
Tevosupra skrev:

HEHE!

hehe..

Joa stemmer bra det.! Med fult kjør og full lading så er det ikke bare og få det til og fungere evig nei.. !
Alt har jo sine begrensinger.! Alle raser motorer bare noen gjør det litt oftere en andre... :wink:
Ja, det er sant.kan skje hvem som helst det;)
 #296669  av Neo

heisann du, hvordan går det med bilen?.. så du har meldt deg på høsttreffet nå så tenker du mekker litt på bilen :D .. håper jeg enda kan få oppleve noen runder i norges grommeste lexus :twisted:
 #296869  av loft

Dette er utroolig sexy! Jeg går ned på kner og tilber :p

Håper jeg selv en gang i framtiden også kan ha råd og samt kunne å mekke slikt! Inspirasjon
 #296889  av Zupra

Neo skrev:heisann du, hvordan går det med bilen?.. så du har meldt deg på høsttreffet nå så tenker du mekker litt på bilen :D .. håper jeg enda kan få oppleve noen runder i norges grommeste lexus :twisted:
Heisann..
Joa har vært litt mekking. fått på noe nye understellsdeler og slikt. Så har de vært litt ferie..
Så er klar til høstreffet jeg.. Så er vel store sjangser for at det skal la seg gjøre.. :twisted:
 #296890  av Zupra

loft skrev:Dette er utroolig sexy! Jeg går ned på kner og tilber :p

Håper jeg selv en gang i framtiden også kan ha råd og samt kunne å mekke slikt! Inspirasjon
Takk..
Er mye prioritering og ha råd til noe slikt ja... :wink:
 #296896  av Neo

Zupra skrev:
Neo skrev:heisann du, hvordan går det med bilen?.. så du har meldt deg på høsttreffet nå så tenker du mekker litt på bilen :D .. håper jeg enda kan få oppleve noen runder i norges grommeste lexus :twisted:
Heisann..
Joa har vært litt mekking. fått på noe nye understellsdeler og slikt. Så har de vært litt ferie..
Så er klar til høstreffet jeg.. Så er vel store sjangser for at det skal la seg gjøre.. :twisted:
høres flott ut dette, gleder meg :D .. skal selv uttpå banen og prøve min litt, tror ikke jeg orker tanken en gang og prøve og kjøre forbi deg :wink:
 #296972  av Zupra

Neo skrev:
Zupra skrev:
Heisann..
høres flott ut dette, gleder meg :D .. skal selv uttpå banen og prøve min litt, tror ikke jeg orker tanken en gang og prøve og kjøre forbi deg :wink:
BRA! :D

Blir artig det. savner litt flere IS200 utpå der. Du skjønnes disse bilene med skikkelig undertsell er drit artig og kjøre rundt banen med. Selv om det ikke er så mye hk, så kan det gå ganske så fort.

Må gjeerne prøve kjøre forbi, men kan ikke love det at du gjør det..! Kanskje vis jeg er på nedkjølingsrunde.! :wink:
 #298724  av Zupra

Da begynner min og være klar for treff til helgen.!

Er det noen fler herfra som skal på treff i Mo i Rana?

Ser også ut som turen til Rudskogen sept. er i orden.
Vis bilen holder dette treffet uten noen alvorlige feil ol. :shock:
 #298747  av galx

Jeg dra nedover til ACR til helgen som vanlig, skal til Rudskogen ( uten bil) også :)
Men stiller kun ut..er litt for feig der ja :wink:
Skal du nedover alikevel ?? Hørte at dere ble forhindret..
Da kommer jeg selvfølgelig bortover og hilser på igjen - røyker litt og ser litt kuul ut, hehe.
 #298754  av Zupra

galx skrev:Jeg dra nedover til ACR til helgen som vanlig, skal til Rudskogen ( uten bil) også :)
Men stiller kun ut..er litt for feig der ja :wink:
Skal du nedover alikevel ?? Hørte at dere ble forhindret..
Da kommer jeg selvfølgelig bortover og hilser på igjen - røyker litt og ser litt kuul ut, hehe.
jo kom bare og hils på.! :D
Ja skal nedover.! Har vært litt og gjøre med bilen. men kan jo ikke regne med annet en at det er noen barnesykdommer på et slikt prosjekt.. :wink:
Så forhåpentligsvis så fungere det bra til helgen, og det blir kjøring hele helga. ! :D :D
 #299252  av Zupra

jaa.... da hva vel en heller dårlig helg ferdig, mistet smøringen på bilen min som sørget for Turbo havari og inspeksjonshull i blokka. :wink:

Er vel ikke annet og gjøre en og få fikste dette. Er allerede i gang me bestilling av deler osv.
Er vel sånn når man legger lista litt vel høyt at man risikerer slike ting. :? ......

Fikk nå kjørt noen runder. Og det virket meget bra de rundene jeg fikk kjørt da.. spant godt på femtegir over alt.
Vis noen har film eller bilder så tar jeg gjerne imot det.. :)

Ellers så har jeg funnet litt pågangsmot etter en 70mil biltur hjem, og funnet ut at æ skal prøve og få ferdig bilen til rudskogen i september. :mrgreen:
 #299261  av Lørnings

Au Au..! :(
Lykke til med gjenoppbygging!

Spinning på 5. gir er sjelden vare, så krysser fingrene og tar meg en tur til gatebil i september! :wink:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 14