Zupra skrev:Ja er bare testing nå.Dritt grom bil, men nå er det ikke bare bare og få 1100 hk i motoren til og funke godt og ikke rase når den skal holde i 15 runder på full kjør på ACR;)
Som sagt så kan jeg lade 2,5kg.
Jeg ladet nå 1,2kg det vil si knappe 700hk.
altså har jeg ennå 275hk og nesten 500nm mer og gå på..![]()
Derfor kaller jeg dette testeing. Fordi neste treff. Da begynne man skru litt på laddetrykket.
Og stiller med slicks.. Da blir det fart i sakern..![]()
Men.. Vis det var hk jeg var ute etter så kunne jeg LETT bremset over 1000hk i denne motoren.
f.eks vis jeg hadde hatt sammt størrelse Turbo som Radni. Så ville jeg nok kunnet bremset rundt 1100hk +.
Med det oppsettet jeg har nå.
Men så er ikke jeg ute etter de hestekreftern. Er ute etter og bygge en motor som har kraft fra bunn av..
Og er veldig fornøyd med det resultatet jeg har fått..
HEHE!
1994 Toyota Carbon Supra.
2000 Nissan Silvia JGTC GT 300
1998 Nissan 200SX S14A Race.
1990 Bmw M3 E30
www.tevodekk.no www.endless-r.no www.draganddrift.com
2000 Nissan Silvia JGTC GT 300
1998 Nissan 200SX S14A Race.
1990 Bmw M3 E30
www.tevodekk.no www.endless-r.no www.draganddrift.com