k_one skrev:angående bs teknikk. han er DYR!!!! han gir alltid en lavere pris enn det du må betale..apehest skrev:Mja. Søkte litt på rustfjerning med syre og kom over den tråden her på bilforumet http://www.bilforumet.no/lakk-karosseri ... anbil.htmlhm...interessant lesning...her må det forskes litt før jobben gjøres skjønner jeg! takk for tipset
Les litt nedover.
når det gjelder tiden han sier det tar før du får igjen bilen er også bare tull.. gange med to så nærmer du deg..
jeg kjenner fler som har fått duppet bilen sin hos han.. jeg har sett mange biler han har duppet
Ã¥ jeg ville ikke duppet hos han.
han borrer hull i bilene for at all syre skal renne ut igjen. og da snakker vi om 20mm hull.
DESSUTEN: bilene begynner å ruste igjen. syregrunning, sink primer, varm/kald galvanisering holder IKKE. alle rust porer må sandblåses.....
men det værste: mye syre kommer ikke ut igjen. bilene blir bare spylt etter dupping. å det holder ikke..
syre ligger igjenn i plateskjøter og det ligger der å fortsetter å tære metallet.