heisan her kommer litt info om godkjenning av lsd lambo dører. Med i pakken når du får hengslene kommer det tyf papirer fra tyskland hvor alt av nødvendig info om godkjenningen står. hadt på hengslene siden i vinter så tengte jeg skulle ta turen til veivesenet i lier/Drammen å få det skrevet inn i vognkortet.. men det var vist ikke så lett som jeg trodde, fyren på veivesentet som var totalt uintresert i å se på hengslene ga meg istedet en mangelapp. der måtte jeg ha godkjenning av toyota, noe som ikke er trengs når man har en tyf godkjenning. så tok turen opp til NBS som snakket med lsd å fikk sendt over en mer detaljert dokumentasjoen på hengslene og snakket med fyren på veivesenet. 2 uker senere dro fattern bort med bilen som også har kontakter der, å da ble de godkjente uten noe papirer fra toyota..
noe som er VIKTIG til alle her som skal godkjenne dørene sine er nr. som står på hengselen og på gass demperen. dette har noe med at det er hengsler til din bil å gjøre, så skriv ned nr før dere drar på veivesenet!!! lykke til alle sammen!
noe som er VIKTIG til alle her som skal godkjenne dørene sine er nr. som står på hengselen og på gass demperen. dette har noe med at det er hengsler til din bil å gjøre, så skriv ned nr før dere drar på veivesenet!!! lykke til alle sammen!