eirik845 skrev:hei da hadde jeg oppkjøring idag men selfølgelig greide jeg å stryke..
faen at jeg kom litt over mot den gule stripa ( som ikke var der) når jeg så får mye til høyre der folk kan komme ut uten at man ser de.. ( i ende av en strekke på 200 meter i 40 sona det er umulig å se noen komme unasett fart og alle kjører rett fordi uten se, ikke at det har noe å si da.) og at bilen skeina litt over mot det andre felta på motoren veien.. seff da sier hu hurpa av en sensor med mensen at jeg gjorde det hele veien og at jeg ikke var trygg i trafiken eller noe piss å hu sa hu var redd og sitti på!! jaja går det ann å ha mensen så jævlig også.. sikkert vanlig å stryke på det når man i tillig hadde litt får stort fart runt rundt en veldig godt oversiktlig rundt kjøring så jeg kansje var litt over i venstre felt, så klart i fra at det var feil alle gangene.. men på motoren veien var hu lyn rask til å prøve å ta i ratte aldri sette noen så raske.. veien er faen ikke 100% rett og jeg hadde full kontroll.
en ting å gjøre er å drekka seg sørpe full hele helga starte nå og la det gå i et til jeg skal på jobb tidlig en mandag morgen.. nei faen vis jeg stryker engang til så kan denne staten dra til helvete og jeg gjør alt jeg vil å drite i alt som heter regler. ( ikke pga bare dette da seff, men jævla fitte norge)
trur dere ikke at når jeg satt å venta på sensoren kom min sensor og en annen en bort til en annen elev og så sa min sensor siden jeg strøk deg sist så bytta vi så du får en annen sensor. og jeg får den hurpa med mensen som strøk den andre eleven som var der sist han hadde oppkjøring.
skulle ikke forundre meg om posten ble stengt.
Eirik
LLOOLL!!
Artig at du deler historien med oss!
- 1986 CelicaSupra MA61
- 1978 Celica GT2000 RA40
- 1982 Cressida DX RX60
- 1982 Carina DX TA60
- 1984 Carina DX TA60
- 1996 Omega B V6
- 1994 Cherokee 4,0HO
- 1978 Celica GT2000 RA40
- 1982 Cressida DX RX60