TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Celica st202 bildeUpdate 17,08,08

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #289909  av Thomas S

Etter å ha kantkjørt ene felgen min så skal egentlig eg holde kjeft :lol:
 #290407  av ludde

kommer stor update idag... Må virkelig bli skitten på henda idag, må bytte bremseskjoldet på høyre og venstre bak.

Og jeg har ikke peiling på hvordan jeg jgør det, men veit at jeg må være jævli nøye med de ABS sensorene og det var noe annet driiit.
 #290610  av marlboro1310

nettopp brukt ett kvarter på å lese gjennom denna posten din...du er en tålmodig sjel skal du vite,jeg vet hva jeg snakker om, fisker med flue om sommeren :wink:
 #290648  av ludde

Hehehe... Men nå har ihvertfall de fleste ting kommet på stell. Driver nå å bytter bremseskjoldet bak på h og v. Fant også uthvorfor brekket ikke funker på venstre side for der var det nemlig ingenting igjen av de trommelbremsene. Gill skulle egentlig fikse håndbrekket, men han har jeg egentlig gitt opp. Sitter midt oppi det nå og venter på at toyota skal ringe meg opp igjen. Men fy det er gøy å skru bil :D
 #291676  av ludde

Da har jeg fått kyssesyken og bilen ble derfor ikke ferdig før idag....

Igår så fikk jeg gjort alt og satt hjul på bilen og tok meg en tur, MEN når jeg satt på brekket og så tok det av så sto bilen bom stille.
Så slo det meg, jeg glemte å sette inn diverse "moving parts" med fett. Da var det bare å skru opp alt igjen og smøre inn med fett.
Siden jeg aldri har gjort dette før så kan du forestilel deg at jeg var bra nervøs for om ABS lampa sku lyse eller ikke. Men til slutt ble alt en suksess
og bilen er nå levert til "FOSS bilskade" på lysaker. Ble veldig fonøyd med røde calipere og det er deilig å tenke på at jeg har et par deler som er nye på bilen :P
 #292274  av ludde

På lørdag ble bilen hentet og jeg kan med glede fortelle at jeg er kjempefornøyd. :D

Kommer bilder av dyret når eksamenshelvete er over!
 #293150  av Thomas S

Kanon :) Ville lakkert kalippene i en annen farge, synest rød er litt oppbrukt :P
Spent på bilder no ja ;)
 #293624  av ludde

Har hatt så mye at jeg bare har fått lakkert caliperne bak :P
Men var i sverige i helgen og dro med meg en haug med snus og en 12 vega basser, den dunker noe bra :D

Bilder av bilen kommer, er også veldig fornøyd med lakkeringen!
 #297462  av ludde

I morgen så skal jeg kjøpe ny matter, bestille ny girkule, kjøpe KN filter og rør. Og jeg skal ta en tur til svendsen eksos for muligens en liten japseloff.

Skal senere innom bilstereo og kjøpe 4 pioneer elementer. har nå en 12 " vega på 850 W monoblokk som trykker fra seg bak, men på orginal elementene forran så blir det litt surt...