Balltre 

Mazda 626 GT - 2.5 V6Â KL31
Mazda RX-7 FD - EU spec
ealixyr skrev:Skaffet alt bevismateriale jeg kunne få tak i, og som burde holde.Takk for at du har fortalt historia di.Gjør at vi kan bli mere skeptiske også.Trøsta di kan igrunn bare være at det ikke var en nyere bil med dyrere deler.Da kunne det fort blitt over det doble...
Men det nyttet jo tydeligvis lite....
Så mye for å være seriøst og ærlig tenker jeg bare...
Så er langt ifra fornøyd med dette, men er bare så lei hele greiene og vil ikke bruke mer energi på dette og bare få det ut av verden, derfor jeg heller ikke anker.
Men blir skremt av dette og kommer til å tenke meg godt om før jeg selger noe en annen gang...
Grunnen til jeg oppdaterte denne posten når det skjedde noe nytt er kun for skrekk og advarsel til alle andre her inne som vurderer å selge bil.
ealixyr skrev:Nå er det slik jeg ser det ingen vinnere i denne saken, utenom advokatene da selvfølgelig.ja, det blir litt dumt å trekke dette til retten, hadde heller skjønt det om bilen hadde vert i så dårlig stand at den måtte kondemneres...
Jeg må ut med 30000 til han og egne omkostninger.
Men han må dekke sine omkostninger på rundt 75 eller hva det var
Så om motparten synest det var verdt å vente nærmere 2 år på er heller uvisst...
ealixyr skrev:Er kun 1 dommer som avgjør det hele i tingretten...Når jeg var i tingretten var det 1 eller 2 "meddommere" som var helt vanlige folk (nesten som en jury) for å hjelpe dommeren med å se ting fra ulike perspektiv osv.
iallefall i slike saker som dette etter som jeg har forstått.
I dette tilfellet var det kun en ung dommerfullmektig som satt ved roretKvinnelig også da eller?
mulig det kan ha med beløpet på saken å gjøre?