TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hjelp. Konflikt etter salg av bil.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #302464  av sleeper

Hm.. skulle denne personen surre seg inn på dette forumet så vet vi vel ivertfall hvem som skal bli den første personen som får en kald skulder ut av dette forumet-... så si ifra hvis noen finner ut hvem dette kan være.. :wink:
 #302465  av hmsilset

sleeper skrev:Hm.. skulle denne personen surre seg inn på dette forumet så vet vi vel ivertfall hvem som skal bli den første personen som får en kald skulder ut av dette forumet-... så si ifra hvis noen finner ut hvem dette kan være.. :wink:
Synes ikke vi skal mobbe ut noen som har vunnet ei sak i retten.Men å la være å selge han noe,det er greit :?
 #302467  av inzane2012

hadde nok ikke mobbet han eller hengt han ut eller noe sånt, hadde vel heller bare holdt meg litt unna han ja...
ett dårlig rykte sprer jo seg mye fortere enn ett bra ett, og ett dårlig rykte kan fort overskygge alt det gode, er det noe dette forumet her ikke fortjener, så er det ett dårlig rykte...
 #302502  av ealixyr

hmsilset skrev:
sleeper skrev:Hm.. skulle denne personen surre seg inn på dette forumet så vet vi vel ivertfall hvem som skal bli den første personen som får en kald skulder ut av dette forumet-... så si ifra hvis noen finner ut hvem dette kan være.. :wink:
Synes ikke vi skal mobbe ut noen som har vunnet ei sak i retten.Men å la være å selge han noe,det er greit :?

Vet ikke om jeg vil si han har vunnet så mye når han får 30000 av meg, men må ut med ca 75 000.
Jeg ville iallefall ikke følt det som en seier, kravet hans var jo 50-60 000 eller heving av kjøpt samt alle omkostninger dekket.
 #302548  av sindrejl

ealixyr skrev:
hmsilset skrev:

Vet ikke om jeg vil si han har vunnet så mye når han får 30000 av meg, men må ut med ca 75 000.
Jeg ville iallefall ikke følt det som en seier, kravet hans var jo 50-60 000 eller heving av kjøpt samt alle omkostninger dekket.
75.000 i kostnader.. shiiit

det kunne gått værre med andre ord
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9