Morten skrev:sleeper skrev:Høres ut som en god plan det, kjører cp stempel selv og de viker bra de... har ivertfall ikek noe og klage på de over. ( men det hadde jeg ikek om je stemplene jeg hadde før heller)
pauter rådene skal jo være bedre en eagle rådene, men nå har jeg aldri hørt om noen som har greid og knekkt eagle rådene heller jeg da.. så med mindre du skal prøve og sette ny verdensrekord i effekt¨på en 3s motor så tviler jeg på at det er noen vits og betale 3 ganger prisen for og få pauter over eagle.)
acl lager kjører jeg også med og fungerer supert her ivertfall
Har selv sett godt bøyde eagle råder liggende nede hos en lokal motorguru. Han banner og kjefter hver gang han hører om de, men skryter Pauter opp i skyene.
Med samme argumentasjon som du bruker her kan en jo og spørre hvorfor en skal bruke penger på Eagle, når en ikke akkurat ser det florerer med knekte orginal råder heller? 
EDIT: Tomera: høres ut som en fornuftig liste det. Vær obs på at ACL har flere typer lagre med alt fra orginal spec og opp til full race spec om jeg ikke tar feil. Ellers er det råde lagrene som er mest kritiske å få i noen litt hardere. Et godt eksempel er motoren til markus som går med orgniale lagre på resten i bunndelen, og ved inspeksjon så de like fine ut selv med hans bruk med sperre på 9300/9400 omdr. 
Hm.. jeg har ivertfall ALDRI hørt om eller sett noen greie og knekke eagle råder på en 3s motor.. så hvis du har det og kan med sikkerhet si at det ikek har kommet av andre ting ( f.eks vann i cyl) så vil jeg gjerne se bilder av det..( rådeboltene gjelder ikke da de like godt kan knekke på en pauter råde og er ikke laget av eagle men av ARP)
leiter du litt på diverse forum så er det flere som har bremset godt over 600rwhp ( i mr2) med eagle råder og ikke sett noen enda som har knekt de...
og du har rett ang at de orginale rådene er sterke, og det er liten sansynlighet for at de knekker, men nå veier vel disse rådene en god del mer en f.eks eagle råder og dermed så gi det en god forbedring bare der.. og så lite som de eagle rådene koster så er vel bare vekta i seg selv en god grunn til og bytte de orginale!?
http://www.loberg-tuning.no
4WD Rototest. Ta kontakt for justering\bremsing av din bil.
89 celica gt4. moro bilen. 711AWHP.. ( 9.89 -231kmt Verdens raskeste 165 ?) Built\tuned\driven by me
