En `76 modell RX28, altså Corona mark II stv....
Bør den beholdes i orginal stand, eller skal jeg voldta den i vinter tro...
Bilen er forholdsvis hel og grei, og orginal. Noe skavanker her og der, og litt som er kaldsveisa en eller annen gang...
Magneten sitter ikke så godt, så er nok litt glassfiber et par steder.
Beholder jeg den orginal, kommer den antagelig til å bli kjørt sideways en del i vinter, selger jeg den, må jeg finne meg noe annet....
Derfor lurer jeg på å sette den inn i verkstedet i vinter for en skikkelig voldtekt som garantert vil være som å banne høyt i kjerka for alle som har det minste til overs for klassiske toyotaer. Ikke at det bryr meg, men lurer litt på hva jeg skal gjøre.
Personlig heller jeg imot å banne i kjerka
Bør den beholdes i orginal stand, eller skal jeg voldta den i vinter tro...
Bilen er forholdsvis hel og grei, og orginal. Noe skavanker her og der, og litt som er kaldsveisa en eller annen gang...
Magneten sitter ikke så godt, så er nok litt glassfiber et par steder.
Beholder jeg den orginal, kommer den antagelig til å bli kjørt sideways en del i vinter, selger jeg den, må jeg finne meg noe annet....
Derfor lurer jeg på å sette den inn i verkstedet i vinter for en skikkelig voldtekt som garantert vil være som å banne høyt i kjerka for alle som har det minste til overs for klassiske toyotaer. Ikke at det bryr meg, men lurer litt på hva jeg skal gjøre.
Personlig heller jeg imot å banne i kjerka

`14 Lexus is300h
`00 Avensis 1,6 bruksbil
`11 Avensis 1,6 navitech----- solgt
`67 Volvo 142 budsjettprosjekt
`81 ascona b prosjekt-------- lagres
`00 Avensis 1,6 bruksbil
`11 Avensis 1,6 navitech----- solgt
`67 Volvo 142 budsjettprosjekt
`81 ascona b prosjekt-------- lagres