TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Selge eller voldta coronan i vinter?

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #304131  av Fred

En `76 modell RX28, altså Corona mark II stv....
Bør den beholdes i orginal stand, eller skal jeg voldta den i vinter tro...
Bilen er forholdsvis hel og grei, og orginal. Noe skavanker her og der, og litt som er kaldsveisa en eller annen gang...
Magneten sitter ikke så godt, så er nok litt glassfiber et par steder.
Beholder jeg den orginal, kommer den antagelig til å bli kjørt sideways en del i vinter, selger jeg den, må jeg finne meg noe annet....
Derfor lurer jeg på å sette den inn i verkstedet i vinter for en skikkelig voldtekt som garantert vil være som å banne høyt i kjerka for alle som har det minste til overs for klassiske toyotaer. Ikke at det bryr meg, men lurer litt på hva jeg skal gjøre.
Personlig heller jeg imot å banne i kjerka :twisted:
 #304133  av Sven

Spennende å banne da :lol: :roll:

Dessuten Nirvana og Corona er ikke så ulikt, RAPE ME :twisted:
 #304150  av Fred

Delt bakaksel ser det ut for, FÃ¥r ikke den camberen med stiv aksel ihvertfall. Og supra motor?
Tar den nok ikke så langt, men banner nok høyere enn han... Hvis det blir noe da.
Er en sånn ja, men trur den der er litt eldre. Litt annen grill og speila på dørene på min.
Sist redigert av Fred den 08 okt 2008 21:46, redigert 1 gang totalt.
 #304166  av lexusmann

Var IKKE fint med den camberen der nei... :lol:
 #304239  av ure

Voldta den orntlig... og legg ut bildebevis :mrgreen:
 #304245  av rx300

ure skrev:Voldta den orntlig... og legg ut bildebevis :mrgreen:
:cry:
Voldta heller Asconaen eller Aurisen... det er jo dusinvaren her. Den Corona stv'en er jeg sannelig ikke sikker på om det finnes flere av på veien i Norge, ihvertfall max 5 stk hvis det finnes noen skjult på låver rundt om...
 #304248  av Fred

Er det ikke fler igjen??
TÃ¥ft.
Coronan er den billigste av bilene jeg har med skilt, så blir det no misbruk i vinter, så blir det den, hvis ingen vil redde den da ;)
 #304270  av rx300

Fred skrev:Er det ikke fler igjen??
TÃ¥ft.
Coronan er den billigste av bilene jeg har med skilt, så blir det no misbruk i vinter, så blir det den, hvis ingen vil redde den da ;)
Høres ut som utpressing dette. Det er jo lover mot slikt vet du :-D Og er det bare penger som betyr noe her i verden? La meg gi noen argumenter her:

Opel - rimer på Skropel... Illeluktende blårøyk på fire hjul. Duh... :roll:
Auris... Høres ut som noe Diplom-is kunne laget. Null sjel og kaldt.

Corona derimot.. smak på det navnet.
- Corona betyr liten krone, dvs det er noe stolt og storslått over den.
- Evt har du Corona på flaske... ikke dumt det heller, tenk Mexico, varme, sjel... ;-)

Så du har valget - vær en kald kapitalistisk utpresser som lukter vondt og utrydder jordens arter, eller en sjelfull, varm og hyggelig kar som er utrydningstruede arters venn, og som alle liker.

Your choice!
:mrgreen: :mrgreen:
 #304384  av ure

HA HA HA .... SYKE FOLK. Tenkte ikke akkurat slik :mrgreen: :mrgreen:
 #304395  av |plumbo

celicat23 skrev:
ure skrev:Voldta den orntlig... og legg ut bildebevis :mrgreen:
Ja, kom igjen - flere før deg!

Bilde
sorry må bare!!!
HÃ¥per ikke dette er et selv portrett ;)
 #304396  av rx300

|plumbo skrev: sorry må bare!!!
HÃ¥per ikke dette er et selv portrett ;)
Jeg lurte litt mer på teksten som står rett under bildet:
Vil du ha bilder av din bil? Ta kontakt!
http://www.mariusaasheim.com
Litt usikker der ja... ;)
 #304400  av ure

Dette begynner å bli litt OTmen morsomt er det.... HE HE :mrgreen:
 #304403  av Fred

Hehe, greit jeg vurderer misbruk, men det der er ikke helt den måten jeg har tenkt å gjøre det på.
Litt synd at donor bilen jeg hadde sett ut, ble solgt idag, før jeg fikk ut fingeren, men slapp av, kommer fler muligheter!
Første steg vil være å korte inn en hiace aksel, slik at jeg får sperre på den ihvertfall. Må få tak i en aksel til først, da versjon 1 gikk litt i dass der, men har trua på at versjon 2 vil bli bedre. Hiace utveksling vil nok ikke gi meg noe toppfart å skryte av, men muligheten for å kjøre sideways vil nok øke, selv om dette orginalt er den absolutt mest overstyrte bilen jeg noengang har kjørt. Kan ha noe med dekkene å gjøre, men det er helt sjukt hvor lett det slipper. Så... Blir det ombygging, er det sjans for at noe vil komme fra rett familie ihvertfall 8)