Har ikkje justert bensintrykk på den motoren sjølv, fant ut at den uansett ikkje hadde det eg ville ha...
Men ein kompis, som har alt for mange år bak seg som toyotamekaniker, snakka om at han pleide å shimse den på eit vis. Uten at eg beit meg merke i korleis han gjorde det. Så om du måler bensintrykket den har no, og monterer ein ny bensintrykkregulator er vel det kanskje det enkleste...
Men det du kan begynne med er å justere tenninga, er "berre" ¨vri på fordeleren ja. men husk å kortslutte TE1 og E1 i diagnoseboksen først. Orginaltenning skal vere 10 grader, om eg ikkje husker feil, og den tåler vel 12 grader fortenning og sikkert meir. Men kjør då på 98 oktan bensin, og høyr etter tenningsbank

Til sammenligning så kjørte eg 15 grader på 3SFE'en som sto i carina'en min... (gjekk heilt bra, null tenningsbank på 95 oktan)