Hei Tiril!
Ser vi har kliss lik bil! Min lever sitt daglige liv i Bergen, er den bilen som ble testet av Larsen på Autofil. Skal ligge på nrk sine sider.
Stemmer også som noen andre skrev her at det ble tatt inn 15 slike, og det stemmer også at alle har denne fargen originalt. Har sett en del klipp på youtube, mange av bilene der er ikke originale turbo-biler så det er vanskelig å si hvilke farger som eksisterer rundt om. Er ihvertfall enig i at den ser fet ut i sort! Mulig det er importert noen i ettertid, men sikkert noen som har gått på skogen også.
Øyelokk er nok heller ingen dum idè. Har vurdert 17", men er redd for at det blir litt stort glipp mellom dekk og hjulbue og da har en det gående med senking osv. Med andre ord en smule skeptisk
Tok hovedservice hos Autotjenester i Bergen, kosta rett over 4 lapper, rett over halvparten av hva Toyota skulle ha. Godt fornøyd.
Det som er utenom originalt på min bil er : KN-filter og dumpventil. Ikke jeg som har fiksa, det er forrige eier.
I tillegg har jeg Pioneer-spiller, Audison 5-kanals forsterker, Focal 6,5" komponentsett foran, DLS 4" komponentsett bak og en 12" Pioneer i hjulbrønnen. Hjulbrønnen har kasse, og plass til forsterker (såvidt) ved siden av, teppet ligger strøkent.
Hyggelig å se flere av samme bil!!