TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mitt lille Yaris Turbo "prosjekt"

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #303160  av KK-ma70

Tiril skrev: Men Toyota var da i det minste såpass høflige at de tilbudte seg å reparere skaden, men det var først etter at vi ringte å klagde selv.
Dette er jo en selvfølge... Hvis de hadde bulket supra'n hadde jeg klikket i vinkel opp i mente o.l... Skulle blitt billig den servisen da ja. Må iallefall få leiebil i mellomtiden..?
 #303958  av GomerPyle

Hei Tiril!

Ser vi har kliss lik bil! Min lever sitt daglige liv i Bergen, er den bilen som ble testet av Larsen på Autofil. Skal ligge på nrk sine sider.

Stemmer også som noen andre skrev her at det ble tatt inn 15 slike, og det stemmer også at alle har denne fargen originalt. Har sett en del klipp på youtube, mange av bilene der er ikke originale turbo-biler så det er vanskelig å si hvilke farger som eksisterer rundt om. Er ihvertfall enig i at den ser fet ut i sort! Mulig det er importert noen i ettertid, men sikkert noen som har gått på skogen også.

Øyelokk er nok heller ingen dum idè. Har vurdert 17", men er redd for at det blir litt stort glipp mellom dekk og hjulbue og da har en det gående med senking osv. Med andre ord en smule skeptisk ;)

Tok hovedservice hos Autotjenester i Bergen, kosta rett over 4 lapper, rett over halvparten av hva Toyota skulle ha. Godt fornøyd.

Det som er utenom originalt på min bil er : KN-filter og dumpventil. Ikke jeg som har fiksa, det er forrige eier.

I tillegg har jeg Pioneer-spiller, Audison 5-kanals forsterker, Focal 6,5" komponentsett foran, DLS 4" komponentsett bak og en 12" Pioneer i hjulbrønnen. Hjulbrønnen har kasse, og plass til forsterker (såvidt) ved siden av, teppet ligger strøkent.

Hyggelig å se flere av samme bil!!
 #304300  av Tiril

Vet ikke om jeg får leiebil, men går bare til jobben allikevel. He he. :)

Nå har jeg forresten fått avtale om å lakkere hele bilen et annet sted, etter at den er reparert hos Toyota.
Må bare bestemme meg for hvilken svart farge som passer best, og vente til lønnen kommer :lol:
Så hvis det er noen som har forslag(til svart lakkfarge), så er det bare til å komme med dem :)
 #304302  av Tiril

GomerPyle skrev:Hei Tiril!

Ser vi har kliss lik bil! Min lever sitt daglige liv i Bergen, er den bilen som ble testet av Larsen på Autofil. Skal ligge på nrk sine sider.

Stemmer også som noen andre skrev her at det ble tatt inn 15 slike, og det stemmer også at alle har denne fargen originalt. Har sett en del klipp på youtube, mange av bilene der er ikke originale turbo-biler så det er vanskelig å si hvilke farger som eksisterer rundt om. Er ihvertfall enig i at den ser fet ut i sort! Mulig det er importert noen i ettertid, men sikkert noen som har gått på skogen også.

Øyelokk er nok heller ingen dum idè. Har vurdert 17", men er redd for at det blir litt stort glipp mellom dekk og hjulbue og da har en det gående med senking osv. Med andre ord en smule skeptisk ;)

Tok hovedservice hos Autotjenester i Bergen, kosta rett over 4 lapper, rett over halvparten av hva Toyota skulle ha. Godt fornøyd.

Det som er utenom originalt på min bil er : KN-filter og dumpventil. Ikke jeg som har fiksa, det er forrige eier.

I tillegg har jeg Pioneer-spiller, Audison 5-kanals forsterker, Focal 6,5" komponentsett foran, DLS 4" komponentsett bak og en 12" Pioneer i hjulbrønnen. Hjulbrønnen har kasse, og plass til forsterker (såvidt) ved siden av, teppet ligger strøkent.

Hyggelig å se flere av samme bil!!
Hei hei. :)
Min bil lever nå i Haugesund, men den er fremdeles en ekte bergenser. He he.
Kjøpte den der oppe i fjor sommer. Men må kjøpe ett Brann skjerf til den, så den føler seg litt hjemme. :lol:

Flaut å si dette, :oops: men har ikke fått med meg at de har testet denne bilen på Autofil, så det må jeg definitivt gå innom å sjekke :D *gleder meg*

Et lite tips forresten: sett på et sett med Tein Coilovers og senk bilen med det. he he. Funker fint som gull på min bil, og da får du den ekte go-cart følelsen siden bilen henger VELDIG godt på vegen.
Da kan du jo også justere høyden etter hvilke dekk og felger du måtte ønske. Har selv sett meg ut ett sett Dotz eller hva de nå heter(kun sett dem på andre biler, så vet ikke pris enda), men skal prøve å lete de opp på nettet og legge inn bilde. Men da må nok bilen heves litt.

I min bil skal det Alpine spiller, (har Alpine høytalere montert fremme) og resten blir vel en god blanding av Alpine og LIB(for de som har hørt om det). :) Men da må det spares litt først. he he.
 #304836  av Tiril

ErlendE9 skrev:Nice :D likte bilen din veldig godt :D men ser her

http://www.dinside.no/motor/bil/tester/ ... 16826.html

jeg e veldig imponert :shock: den lille råtassen er sinnskykt rask :twisted:
Takk for det. :)
NÃ¥ har jeg sjekka ut begge disse sidene.
Bra greier, men må si meg litt skuffet over Larsen sine komentarer. Synes han pleier å skryte mer, men men. He he.
Han sa han syns at man sitter for høyt, men for folk som er så små som meg så er denne bilen helt perfekt. :wink:
Har aldri kjørt en bil før hvor jeg har følt at jeg passer så godt inn og samtidig ha så bra oversikt, uten å måtte sitte helt oppi rattet(utenom på lastebil da. He he)

Skal si GomerPyle's bil er kjendis foresten :lol: Å det med god grunn. Bilen er jo rå :wink: :lol:
 #308056  av GomerPyle

Snakket med TS Racing tidligere i uken. De tunet en Yaris Turbo forrige uke. Tok ut 25hk og 45 Nm ekstra. Kostet 7000,-

Ser også at de to bilene som var til salgs lenge på Østlandet (Toyota Follo + en forhandler til) har tatt bilene av nettet, mulig de er solgt.