Tomera skrev:Helt enig i det dere sier hær.
Jeg for min del, pruter også på det meste, og som oftest sender jeg PM om det er noe jeg er intressert i . Har fådd kjøpt en god del deler gjennom dette forumet, og jeg synes kjøp og salg delen fungerer utmerket.
Må dere ikke glemme at det er litt srt og selge brukte orginaldeler til Toyota sportsbiler, så noe yrende interesse rundt slike salgsobjekter, vil det jo normalt sett ikke være..
Men dette er definetivt den rette plassen for og annonsere slike ting, og kanskje noen ikke har bruk for det i dag, men en dag er det alltids noen som har bruk for delene vi har til salgs.
En annen ting, er at f. eks brukt orginaleksos, er nå lite ettertraktet i mine øyne.
De fleste som har uorginal eksos, har som regel orginalanlegget liggende, eller abselutt ikke intressert i ett orginalt ett. Er jo en grunn til at vi handler eff anlegg likksom?
Det er mange som kaster original eksosen sin fordi de er ødelagte.Så kjøper de seg ett litt på grensa anlegg sånn lydmessig,og vil derfor ha nye eller bedre når de tar eu-kontroll f.eks. Altså så er originalanlegg av mange enda nødvendig å ha.ser jo mange poster i året om folk som vil låne av andre til eu-kontroll. Altså så har alle delene en verdi for mange.Men er de villige til å betale ei dagslønn+frakt

Ferrari er den rike manns MR2.
Sjå, gul tekst
Sjå, gul tekst