Det jeg stusser litt på her sånn i første omgang, er hvordan få den PSU'en til å gå på 12v, er det bare å finne tak i en omformer? Men greit nok, det er sikkert en enkel sak å finne ut av.
Dernest så funderer jeg på hvor vidt det er mulig å montere dette uten å være redd for fuktighet? Med tanke på at en pc er jo ikke akkurat veldig motstandsdyktig når det kommer til fuktighet. Så det jeg hadde i utgangspunktet trodd, ville vært at man måtte skjerme dette på noe vis med ett eller annet stoff som man kunne smøre på HK/HD osv.. Men noe sier meg at jeg tar feil. For så lenge man har en garasje, så vil jo bilen holde seg tett innvendig. vel vel, hodet mitt erikke klar i kveld, det er sent.
Jeg vil gjerne tro at hvis man kjøper noe ferdiggreier, slik som bildet mitt viser. Den er ikke større enn 30x30 eller noe slikt. Så er det jo en smal sak å montere dette en lur plass, for eksempel i hanskerommet. (ta ut det, så klart) men det vil vel være mye mer plassbesparende å montere inn i mini atx hovedkort, med en minimal kjøler, eventuelt en CPU som ikke trenger mye kjøling, som for eksempel litt nyere pentium-cpu'er.
men om du hadde en tegning, eller ett bilde av hvordan du har montert dette, så ville jeg vært veldig lykkelig om du kunne lagt det ut, slik at jeg fikk sett litt hvordan du har gjort det. For jeg har og veldig lyst på en pc i bil, men det er det tekniske som stopper meg.

90tallet ringte i stad....
De lurte på om folk enda bruker slike kitt,
de lo,
og la på...
Sture Vedal