TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Vært pÃ¥ EU-kontrol. Fikk noen mangler. Oljelekkasje normalt?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #305035  av GhostRider88

yes, da var bilen tilbake ifra verkstedet. alt av slitedeler er nå byttet og bilen er nå også eu-godkjent med 0 feil :) Nevnte ikke olje med et ord, så lekkasje er det ikke ;)

Bilen ble litt tightere nå syns jeg nå som alle foringer og stabstag bak er byttet og disse klakkelydene ifra bakstillingen er helt borte.

Fikk også 15% avslag på prisen :)
 #305070  av inzane2012

GhostRider88 skrev:
inzane2012 skrev:og hvor mye kom det på da??:P
Jeg fikk beskjed om at det ville komme på litt over 6000kr, så jeg ble veldig positivt overrasket da jeg fikk alt for 5151kr ;)
ikke mer altså?? hvorfor kan ikke jeg få avslag på ting da...faen og, snap drive skulle av over 8 lapper for å fikse bremsene bak på min...
har ikke turt å spørre på toyota enda hva dem skal ha...
dels fordi det meste jeg har spurt på pris på der har vert mye dyrere og fordi ene snap driven her oppe ligger ett steinkast unna jobben min...
 #305072  av mr2storbrua

8000 for å bytte calipere, skiver og klosser? Dette må da inkludere deler? Er ikke helt sikker på hvor mye nye calipere koster, men jeg kjøpte skiver og klosser bak til min, kom på mellom en og to tusen på bilextra tilsammen.
 #305074  av GhostRider88

inzane2012 skrev:
GhostRider88 skrev:
inzane2012 skrev:og hvor mye kom det på da??:P
Jeg fikk beskjed om at det ville komme på litt over 6000kr, så jeg ble veldig positivt overrasket da jeg fikk alt for 5151kr ;)
ikke mer altså?? hvorfor kan ikke jeg få avslag på ting da...faen og, snap drive skulle av over 8 lapper for å fikse bremsene bak på min...
har ikke turt å spørre på toyota enda hva dem skal ha...
dels fordi det meste jeg har spurt på pris på der har vert mye dyrere og fordi ene snap driven her oppe ligger ett steinkast unna jobben min...
oi såpass ja :? virket en smule overpriset ja. Og jeg som syns 6000kr var mye for bytting av foringer, stabstag og bærekuler pluss 4-hjulskontroll..
 #305089  av GhostRider88

inzane2012 skrev:var vel ca 2600 i arbeid, resten i deler...

i ditt tilfelle kan jeg tenke meg at det var arbeidet som kostet mest?... nei, skulle hatt seg en sånn transformer bil, så kunne den fiksa seg sjøl:P
Hehe, sier noe der ja :P

Mye av prisen var nok arbeid ja, men det var overraskende dyre deler. Spess stabstag bak...
 #305090  av inzane2012

GhostRider88 skrev:
inzane2012 skrev:var vel ca 2600 i arbeid, resten i deler...

i ditt tilfelle kan jeg tenke meg at det var arbeidet som kostet mest?... nei, skulle hatt seg en sånn transformer bil, så kunne den fiksa seg sjøl:P
Hehe, sier noe der ja :P

Mye av prisen var nok arbeid ja, men det var overraskende dyre deler. Spess stabstag bak...
jaja, skifte bremser skal jeg vel alltids klare selv, så får jeg heller høre om huseieren kan hjelpe til med luftinga, bare håper at motorproblemet mitt ikke er verre enn at jeg kan ordne det sjøl, for vist ikke frykter jeg det kommer til å bli ganske dyrt...

nei nå ser jeg det går litt OT her, så beklager det:P får heller ta den diskusjonen i min egen tråd:P hehe