Stakar Mr2 Mk1 min har gått som jobb bil siden jeg fikk den på skilter, noe den har fungert veldig bra som, men jeg har liksom unnet den noe litt bedre enn å være en bruksbil. Her om dagen, nærmere sagt siste dag jeg hadde planlagt å bruke bilen, fikk jeg rådebank på vei til teateret i Trondheim (jobboppdrag).
Mr2n er nå tauet bort til en god kamerat som har låve med ledig plass så da blir bilen plassert der. Siden den ikke skal brukes lengre (en Mazda 323 87' har tatt over jobben som bruksbil nå) så er planen full nedpussing i første omgang. Etterfulgt av blacktop og litt småstyling.
Nå forsvinner vel 30'000 som var planlagt brukt til oppussing av bil til momsregninger til staten på nyåret... Skal uansett prøve å få tatt litt bilder og oppdatert her på forumet etterhvert som ting skjer
Blir jeg ikke ferdig til denne sommeren blir det Acr i det herrens år 2010 
Mr2n er nå tauet bort til en god kamerat som har låve med ledig plass så da blir bilen plassert der. Siden den ikke skal brukes lengre (en Mazda 323 87' har tatt over jobben som bruksbil nå) så er planen full nedpussing i første omgang. Etterfulgt av blacktop og litt småstyling.
Nå forsvinner vel 30'000 som var planlagt brukt til oppussing av bil til momsregninger til staten på nyåret... Skal uansett prøve å få tatt litt bilder og oppdatert her på forumet etterhvert som ting skjer

- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4