TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Japan Auto i full fyr!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #306019  av lexusmann

Trist syn... :(
 #306026  av Daniel HS

Blir lei meg av å se slikt jeg... :cry:
 #306031  av inzane2012

sikker på staten har fest og gnir seg i henda og med ett fett glis rundt kjeften når dem ser disse bildene...
 #306138  av sindrejl

blir så provosert over hva folk sier; er relativt høylytt snakk om forsikringssvindel og hele suppa.. men disse bilene er vel ikke forsikra såvidt jeg har skjønt.. latterlig

Utrolig trist, blir deppa av å se slike biler så ødelagte
 #306141  av tojo

:( deprimerende bilder :cry:
 #306195  av Abramz

Fan å.. Jeg som sku hente bil der til våren... :(
 #306197  av GeirJB

Bil får du nok henta fremdeles!! Butikken er jo oppe og går selv om lageret/Verksted brant ned!!
 #306260  av Abramz

ja håper virkeli det :)
Fanmæ triste greier...
 #306554  av chris

sindrejl skrev:blir så provosert over hva folk sier; er relativt høylytt snakk om forsikringssvindel og hele suppa.. men disse bilene er vel ikke forsikra såvidt jeg har skjønt.. latterlig

Jeg velger å tro at de har totalforsikring på både bygninger og innhold. Ellers er de jo på trynet tåpelige da.
 #306558  av mr2storbrua

chris skrev:
sindrejl skrev:blir så provosert over hva folk sier; er relativt høylytt snakk om forsikringssvindel og hele suppa.. men disse bilene er vel ikke forsikra såvidt jeg har skjønt.. latterlig

Jeg velger å tro at de har totalforsikring på både bygninger og innhold. Ellers er de jo på trynet tåpelige da.
http://www.japanauto.no skrev:Vi har overhodet ingen forsikring hverken på bygget som er nedbrent eller innventar eller biler så dette er et meget stort tap for Japan Auto AS.

Har fundert mye nå i helgen på ”hva gjør jeg nå??” Når det nå etterhvert har gått opp for meg hva som har skjedd så har jeg følt at oppgittheten har prøvd å ta overhånd. Men alt du ikke dør av gjør deg sterkere sies det… Så det er ikke annet å gjøre enn å krumme ryggen og gå på igjen. Første jeg må gjøre er å slanke bilparken og frigjøre kapital til å få bygd opp verkstedet igjen. I den anledning har jeg nå redusert prisene på bilene betydelig. I fremtiden vil jeg ha langt færre biler på lager og satse på noe nytt som jeg har fundert på en stund nå. Mer om dette snart.
 #306559  av Gt4WRC

De hadde ikke forsikring og brannen var antakelig påsatt av en eller annen IDIOT. Hadde jeg vært eier av dette firmaet tror jeg at jeg ville tilbudt en bil (eller en annen dusør) til den som kom med tips som ledet til gjerningsmannen. Da måtte jo brannstifteren tatt regninga, og ikke stakkars japan auto. Tror det ville fått folk som visste noe til å stå frem.