Vedlegg
Knut Fossum.
tilbake etter en liten pause

tilbake etter en liten pause

sindrejl skrev:blir så provosert over hva folk sier; er relativt høylytt snakk om forsikringssvindel og hele suppa.. men disse bilene er vel ikke forsikra såvidt jeg har skjønt.. latterligJeg velger å tro at de har totalforsikring på både bygninger og innhold. Ellers er de jo på trynet tåpelige da.
Utrolig trist, blir deppa av å se slike biler så ødelagte
chris skrev:sindrejl skrev:blir så provosert over hva folk sier; er relativt høylytt snakk om forsikringssvindel og hele suppa.. men disse bilene er vel ikke forsikra såvidt jeg har skjønt.. latterligJeg velger å tro at de har totalforsikring på både bygninger og innhold. Ellers er de jo på trynet tåpelige da.
Utrolig trist, blir deppa av å se slike biler så ødelagte
http://www.japanauto.no skrev:Vi har overhodet ingen forsikring hverken på bygget som er nedbrent eller innventar eller biler så dette er et meget stort tap for Japan Auto AS.
Har fundert mye nå i helgen på ”hva gjør jeg nå??” Når det nå etterhvert har gått opp for meg hva som har skjedd så har jeg følt at oppgittheten har prøvd å ta overhånd. Men alt du ikke dør av gjør deg sterkere sies det… Så det er ikke annet å gjøre enn å krumme ryggen og gå på igjen. Første jeg må gjøre er å slanke bilparken og frigjøre kapital til å få bygd opp verkstedet igjen. I den anledning har jeg nå redusert prisene på bilene betydelig. I fremtiden vil jeg ha langt færre biler på lager og satse på noe nytt som jeg har fundert på en stund nå. Mer om dette snart.