TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Moms og tollfri sportsbil! :D 0-100 pÃ¥ 4 sec 300 hk!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #306044  av celicat23

Litt latterlig og skulle bruke "moms fritak" som argument for og kjøpe bilen. Om noen hundre tusen går til staten eller ikke får ikke jeg gjort noe med - det er uansett slutt prisen jeg ser på. Og det blir ikke noe mindre latterlig og prøve selge den med hint mot bensin priser heller, da folk som kan punge ut nesten 900.000kr for en bil er nok ikke de som kjører fra bensin stasjon til bensin stasjon på jakt etter og spare 40-50kr på en full tank :roll:

Gøy bil, men til den prisen hadde jeg heller kjøpt meg en fet brukt 911 og en nyere audi tq som vinter & all-værs bil, hvis jeg hadde hatt så mye spenn og blåse på bil :wink:
 #306046  av chris

Gøyale med en slik bil er at det er et saftig dreiemoment som kommer så og si umiddelbart fra 0 rpm. Og så kan man kjøre kollektivfelt, og parkere gratis. :P

..og lade gratis på IKEA :mrgreen:

Enig i at bensinpriser er et dårlig salgsargument på en bil til nesten 900.000 kroner.
 #306057  av mr2storbrua

Utseende var i hvertfall kraftig forbedra i forhold til andre el-biler. Men prisen var altfor høy ja, med tanke på at ingenting går til staten så koster vel denne like mye som en ferrari å produsere :shock: Tror også motorlyden er litt kjedelig.
 #306063  av ArildM

Morsom bil!
Tror også motorlyden er litt kjedelig.
Hørte ingen what so ever når Fifth Gear testa bilen, de nevnte også at dette gjorde at det ble vanskelig å kjøre bilen siden en ikke hadde noe lyd i fra motor som kunne hinte om fart osv. Vil tro bilen er en stor omstilling å kjøre på bane! Sikkert morsomt også da :)
 #306130  av sindrejl

det morsomme med dette er at man kan importere en selv fra usa for litt over 600 ;) Her er det noen som tjener saftig
 #306131  av sindrejl

vet ikke om ikea er det stedet man går om man har råd til bil til 900k? ;)
 #306132  av inzane2012

sindrejl skrev:vet ikke om ikea er det stedet man går om man har råd til bil til 900k? ;)
da kjenner ikke du madammen så godt som du tror, hadde jeg hatt råd til den bilen der, hadde sikkert ho forlangt å fått stengt hele ikea for en dag så ho kunne hatt hele butikken for seg selv;)
 #306556  av sindrejl

chris skrev:
sindrejl skrev:vet ikke om ikea er det stedet man går om man har råd til bil til 900k? ;)
Evt er det plassen man MÅ dra til, siden man allerede har brukt 900k på bil :P

haha godt poeng :D :D