Gøy bil, men til den prisen hadde jeg heller kjøpt meg en fet brukt 911 og en nyere audi tq som vinter & all-værs bil, hvis jeg hadde hatt så mye spenn og blåse på bil

Tror også motorlyden er litt kjedelig.Hørte ingen what so ever når Fifth Gear testa bilen, de nevnte også at dette gjorde at det ble vanskelig å kjøre bilen siden en ikke hadde noe lyd i fra motor som kunne hinte om fart osv. Vil tro bilen er en stor omstilling å kjøre på bane! Sikkert morsomt også da
chris skrev:..og lade gratis på IKEAvil ikke tilbringe mer tid på ikea enn strengt nødvendig!:P![]()
sindrejl skrev:vet ikke om ikea er det stedet man går om man har råd til bil til 900k?da kjenner ikke du madammen så godt som du tror, hadde jeg hatt råd til den bilen der, hadde sikkert ho forlangt å fått stengt hele ikea for en dag så ho kunne hatt hele butikken for seg selv;)
sindrejl skrev:vet ikke om ikea er det stedet man går om man har råd til bil til 900k?Evt er det plassen man MÅ dra til, siden man allerede har brukt 900k på bil
chris skrev:sindrejl skrev:vet ikke om ikea er det stedet man går om man har råd til bil til 900k?Evt er det plassen man MÅ dra til, siden man allerede har brukt 900k på bil