TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Biltransport fra Trondheim til nord-norge.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #309409  av tojo

:D Godt det ordnet seg!
 #309421  av Supramk3turbo

Hæ?? Krok på targa'n??
 #309423  av tojo

mk3_turbo skrev:Alt ordner seg vettu. Fikk noen til og bare sveise en krok på targaen slik at den kunne flyttes ved hjelp av kran.
:D hehe gale mann! men det enkle er ofte det beste :lol: .( var vel ikke targa på den bilen eller :roll: ? )
 #309677  av mk3_turbo

tojo skrev::D Godt det ordnet seg!

Den kom altfor tidlig. Oppringt kl.8 på avreise dagen med beskjed om at de hadde OMBESTEMT seg og ikke GADD ( ja det var faktiskt ordene) ta den med allikavel. Så nå er jeg rimelig screwed her. Har en bil stående i drammen eller trondheim som jeg ikke får vidre. Hurtigruten og tog får man ikke med biler som ikke går uansett hvordan man spørr eller tilbyr, og jeg har 0 mulighet til å hente selv med henger eller har kjennskap til noen som kan gjøre det for meg. Og jeg har de siste 2 ukene nå ringt rundt til alt jeg kunne finne på nett av firmaer.Så.....
 #309716  av Supramk3turbo

Drammen eller trondheim?? Vet du ikke hvor den står??
 #309746  av inzane2012

mk3_turbo skrev:
tojo skrev::D Godt det ordnet seg!

Den kom altfor tidlig. Oppringt kl.8 på avreise dagen med beskjed om at de hadde OMBESTEMT seg og ikke GADD ( ja det var faktiskt ordene) ta den med allikavel. Så nå er jeg rimelig screwed her. Har en bil stående i drammen eller trondheim som jeg ikke får vidre. Hurtigruten og tog får man ikke med biler som ikke går uansett hvordan man spørr eller tilbyr, og jeg har 0 mulighet til å hente selv med henger eller har kjennskap til noen som kan gjøre det for meg. Og jeg har de siste 2 ukene nå ringt rundt til alt jeg kunne finne på nett av firmaer.Så.....
nei det skal ikke vere lett, tror nesten du får høre litt rundt på forskjellige forum om det er noen andre plasser som har kjennskap til sånt...
 #309768  av mk3_turbo

Supramk3turbo skrev:Drammen eller trondheim?? Vet du ikke hvor den står??
Jo nå, men var heller usikkert da jeg skrev. Bilen kom fra tyskland til drammen hvor den skulle stå frem til jeg fant en løsning, men så av en eller annen grunn skulle de sende den til trondheim så fikk nå beskjed om at jeg måtte finne ut hvor de skulle sette den av når traileren kom frem..dette var da en beskjed jeg fikk etter at de hadde tatt den opp på trailer og startet turen oppover. Jeg har så forferdelig lyst å si min ærlige mening o transportselskapene her tillands men skal holde meg til å si at jeg nå har ringt rundt til alt jeg fant på nettet og ikke 1 har vært villig til å DYTTE bilen på en båt eller lignende. Helt på trynet spørr du meg. Når bilsalget stuper så skulle man jo tro at firmaene som driver med biltransport faktiskt var ute etter kunder med transportbehov, men det er vel vanskelig for enkelte og komme seg ut av stolen og faktiskt arbeide litt.
 #309772  av Supramk3turbo

Hmm, skulle ikke være lett dette nei :( Hva er det egentlig som feiler motoren, siden den ikke er kjørbar...