Fikk for en stund siden en skikkelig ekkel klakkelyd fra motoren når jeg var ut og kjørte. Stoppa bilen og skrudde av motoren innen 100meter fra lyden kom. Har lest litt rundt, og sammenlignet litt lyder på youtube osv og kommet fram til at det kanskje er et rådelager eller flere som er kaputt! Snakket også med en toyotamekaniker som mente at det mest sannsynlig var dette. Å bytte rådelager er vel en ganske grei operasjon etter hva jeg har lest. Du kommer vel til og får bytta det fra under motoren? Bare av med bunnpanna pluss litt småtteri?
Men jeg lurer på, hvor stor er sjangsen for at flere ting har kommet til skade. Tenker da særlig på veiva osv? Som sagt så var jeg veldig snar til å stenge av motoren da lyden kom.. Noen som erfarne karer her inne som kan komme med noen innspill? Håper inderlig på en relativt quick fix
Bilen er forresten en 1991 MR2 gti!
Men jeg lurer på, hvor stor er sjangsen for at flere ting har kommet til skade. Tenker da særlig på veiva osv? Som sagt så var jeg veldig snar til å stenge av motoren da lyden kom.. Noen som erfarne karer her inne som kan komme med noen innspill? Håper inderlig på en relativt quick fix

Bilen er forresten en 1991 MR2 gti!
Sort 91' Toyota MR2 MK2 GTI
+ Mazda 323 GTX Sedan snart på veien!
+ Mazda 323 GTX Sedan snart på veien!