Den siste måneden har vært veldig inneffektiv på toyotafronten for meg.. Mye av tiden har godt til jobben etter skoletiden, samt at litt sykdom, skolearbeid, sosial omgang i helgene har satt toyotan et lite skritt tilbake i fremgangen.. Lesing til teoriprøven til førerkort klasse B har tatt tid men ble bestått lillejuleaften med 0 feil.
Jeg fikk mye fint til jul men det er alltid noen gaver man husker bedre enn andre, og i år var det gaven fra mor og far som var 2 stk 5 punkts FIA belter og hydr. håndbrekk fra Driftworks

Mye annet ble også bestilt, men det gikk av egen lomme
Holder på litt smått ellers med diverse ting i bilen, men ikke så mye å ta bilder av.. Batteriet er flytta bak å fått eget hus og fester, og kabler er trukket opp.. nå gjennstår det bare å få kobla ferdig hovedstrømbryteren, + andre brytere og lage en senterkonsoll... Orginale håndbrekket er borte slik at jeg får plass til det hydrauliske.. jeg må bare lage noen brakketter til dette slik at jeg kan koble det opp etterpå
Jeg har 3 måneder på meg til å bli ferdig, og med dette tempoet så lurer jeg på hvordan det skal gå, men det ordner seg alltid for snille gutter
Håper alle har hatt en god jul, så må dere har ha God Nytt År, og husk på å feste med måte