TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Da var det min tur til Ã¥ være uheldig...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #312031  av Arne rebel

Sitter her og er litt iritert på meg selv og det lokale sykehuset...Jeg var uheldig og ramla slik at jeg knuste høyre albue på Lørdagen, men jeg fikk ikke operert før Mandagen, noe som passet bra da vi skulle døpe vesle jenta på Søndagen:wink: Møtte opp som avtalt Mandags morgen for den avtalte operasjonen, men ingenting skjedde før kl 1200 :? Våknet opp etter narkosen og fikk vite etter flerer timer at de kun hadde åpnet og funnet ut at skaden var større enn forutsatt, men at jeg kunne reise hjem og komme tilbake dagen etter fastende. Tirsdagen ventet jeg til 1415 for å få beskjed om at de fortsatt ventet på svar fra Ulevåll..men igjen skulle jeg møte opp dagen etter for svar. Onsdagen går med til venting til jeg ikke gidder mer og forlanger å bli behandlet på et annet sykehus. Får time i drammen og får vite at de ikke åpner et operasjonssår før etter 11-14 dager pga infeksjons faren i såret. Ja, ja har nå fått gips på armen slik at det ikke er så vond å ha den hengende, men det som er kjedelig er at jeg ikke vil bli ferdig med dette før om 8uker og ikke 6uker som først tenkt...og jeg som hadde fått bilene inn på det nye verkstedet :x Legger ut et par bilder for å få litt sympati :mrgreen:
Bilde
Bilde
 #312032  av Supramk3turbo

Jøss, hvordan fikk du til det der?? Så ikke godt ut, god bedring...
 #312100  av Giske

Å herregud :shock: du må ha fått deg en skikkelig smell du! Ble merkene værre etter de åpnet det, eller kom de pga fallet?
Det så ihvertfall ikke noe godt ut! plenty med sympati herfra!!
 #312106  av sindrejl

au i helv.. dyp sympati fra min side, knuste selv noen fingrer mot en vegg pga kvinnfolk så skjønner hvor treige og ille sykehus kan være..
 #312137  av Arne rebel

Grunnen til fallet var at jeg var innom verkstedet for å gjøre en liten ting før jeg skulle hente dåpskaken...når jeg skulle gå ned en stige skled den og jeg falt bakover og 2m ned i betongen....den klassiske grunnen "skulle bare" :wink: Skaden er kun en knust albue som må skrues sammen med x antall skruer og en plate, noe som ikke var godt nok undersøkt før de skar opp...Det som forundrer meg er all den forsinkelsene og ventingen det er på sykehusene :? Hadde jeg styrt mine jobber slik hadde de ikke blitt ferdig til overlevering eller holdt budsjettene :P Uansett, takker for sympati :mrgreen:
 #312150  av Tevosupra

Det der så ikke godt ut:) Sympati :(
Men velkommen til HELSE NORGE!!!
Og de synest det er rart at sykehusene går i dundrende minus hvert år.. eheheh
 #312151  av Tevosupra

Tevosupra skrev:Det der så ikke godt ut:) Sympati :(

Men velkommen til HELSE NORGE!!!
Og de synest det er rart at sykehusene går i dundrende minus hvert år.. hehehehe
 #312229  av inzane2012

Arne rebel skrev:Grunnen til fallet var at jeg var innom verkstedet for å gjøre en liten ting før jeg skulle hente dåpskaken...når jeg skulle gå ned en stige skled den og jeg falt bakover og 2m ned i betongen....den klassiske grunnen "skulle bare" :wink: Skaden er kun en knust albue som må skrues sammen med x antall skruer og en plate, noe som ikke var godt nok undersøkt før de skar opp...Det som forundrer meg er all den forsinkelsene og ventingen det er på sykehusene :? Hadde jeg styrt mine jobber slik hadde de ikke blitt ferdig til overlevering eller holdt budsjettene :P Uansett, takker for sympati :mrgreen:
ser jo ut som har fått ett lite snillt besøk av b-gjengen og fetterene dems...
får håpe du ikke får noen alvorlige permanente skader etter det der!