Sitter her og er litt iritert på meg selv og det lokale sykehuset...Jeg var uheldig og ramla slik at jeg knuste høyre albue på Lørdagen, men jeg fikk ikke operert før Mandagen, noe som passet bra da vi skulle døpe vesle jenta på Søndagen
Møtte opp som avtalt Mandags morgen for den avtalte operasjonen, men ingenting skjedde før kl 1200
Våknet opp etter narkosen og fikk vite etter flerer timer at de kun hadde åpnet og funnet ut at skaden var større enn forutsatt, men at jeg kunne reise hjem og komme tilbake dagen etter fastende. Tirsdagen ventet jeg til 1415 for å få beskjed om at de fortsatt ventet på svar fra Ulevåll..men igjen skulle jeg møte opp dagen etter for svar. Onsdagen går med til venting til jeg ikke gidder mer og forlanger å bli behandlet på et annet sykehus. Får time i drammen og får vite at de ikke åpner et operasjonssår før etter 11-14 dager pga infeksjons faren i såret. Ja, ja har nå fått gips på armen slik at det ikke er så vond å ha den hengende, men det som er kjedelig er at jeg ikke vil bli ferdig med dette før om 8uker og ikke 6uker som først tenkt...og jeg som hadde fått bilene inn på det nye verkstedet
Legger ut et par bilder for å få litt sympati

Mine prosjekter som ikke hadde vært realisert uten hjelp fra "bil-kompiser" her på Ts-ogn:
Mr2 Mk1 3vzfe.Ms2.Edis-6.Lc-1.
Mr2 Mk1 1uzfe.Ms2.Edis-8.Lc-1.