TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ts-ogn dekk rabatt?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #312605  av MrControl

Har ts-ogn noen rabatter rundt om på dekk osv? da tenker jeg på ordentlig rabatt!

skal snart kle på de nye 19" med noe dekk nemlig:)
 #312616  av aneriks

dekkonline er veldig billig ja, federal dekk er det eneste jeg har merket at de er dyre på
 #312618  av ArildM

Må da få god pris på Tevodekk da? Samt at etter min erfaring så krever de som har dekkmaskin såpass mye ekstra gebyr at det ofte ikke lønner seg å bestille i fra sider som Dekkonline når en legger alt sammen (med mindre en har dekkmaskin selv da).
 #312676  av Tevosupra

ArildM skrev:Må da få god pris på Tevodekk da? Samt at etter min erfaring så krever de som har dekkmaskin såpass mye ekstra gebyr at det ofte ikke lønner seg å bestille i fra sider som Dekkonline når en legger alt sammen (med mindre en har dekkmaskin selv da).

Her har du nok rett;)

Tviler på at det forskjelige nett butiken er billigere enn oss.
Alle våre priser er ferdig montert/avbalansert.

Og kommer du med dekk til et verksted skal de minimum ha 600 for og legge om og avbalansere de..
Skal legge ut noen priser på 17",18",19" dekk jeg...
 #312684  av inzane2012

du får gjøre det tevo, for jeg syns dere var litt dyre i forhold til dekkonline ;) hehe, ellers så hadde jeg komt til dere for å kjøpe nye sommerdekk, men så tenkte jeg ikke på å spørre om dere hadde TS rabatt heller :P hehe
pluss at når jeg ser på nettsiden deres nå så står det ikke 18" til mr2 (men det er vel bare å kikke på supra linken)
 #312957  av celicagt4205nord

inzane2012 skrev:du får gjøre det tevo, for jeg syns dere var litt dyre i forhold til dekkonline ;) hehe, ellers så hadde jeg komt til dere for å kjøpe nye sommerdekk, men så tenkte jeg ikke på å spørre om dere hadde TS rabatt heller :P hehe
pluss at når jeg ser på nettsiden deres nå så står det ikke 18" til mr2 (men det er vel bare å kikke på supra linken)
Fikk lagt om 19" dekk,da hadde jeg felga med i bilen,det kosta meg 1000 kr,dyrt spør du meg,men det tok en time å gjøre jobben for 2 mann.
 #312972  av Tevosupra

mr2storbrua skrev:En time? Var det kommuneansatte eller? Burde vel holdt med 10-15 min?
Hehe.
Treffer du på de rette dekken som skal av ,så kan det fort gå tid jahh.. Det skal jeg love deg;)
Vi har selv slitt med en del rare dekk dimensjoner i 19"..

Hehe..
 #312977  av Pgus

Jeg skulle være smart og bestille dekk fra dekkonline...

Prøvde å bruke dekkmaskinen, men som den kontorrotta jeg er klarte jeg ikke få på 205/40 dekkene...

Måtte gi opp, og betale for det jeg også
 #312978  av hmsilset

Pgus skrev:Jeg skulle være smart og bestille dekk fra dekkonline...

Prøvde å bruke dekkmaskinen, men som den kontorrotta jeg er klarte jeg ikke få på 205/40 dekkene...

Måtte gi opp, og betale for det jeg også
Det er ikke bare og bare :P Lærte det selv på utplassering i 8 klasse, men husker det ikke nå lengre,hehe.Det beste er å bestille hos de som driver med sånt dagelig og la dem legge om.Hadde på nye bakhjul på bigwheels i molde.Synd de er konkurs.De var raske og hadde billige dekk.
 #313031  av tettwatt

hmsilset skrev:Det er ikke bare og bare Lærte det selv på utplassering i 8 klasse, men husker det ikke nå lengre,hehe.Det beste er å bestille hos de som driver med sånt dagelig og la dem legge om.Hadde på nye bakhjul på bigwheels i molde.Synd de er konkurs.De var raske og hadde billige dekk.
Kanskje billige dekk er grunnen til at de gikk konkurs? :D
Når jeg jobbet som dekkskifter tokk vi mellom 4-500 kr for omlegging så synes over 1000lappen var veldig dyrt :shock:
 #313033  av Tevosupra

tettwatt skrev:
hmsilset skrev:Det er ikke bare og bare Lærte det selv på utplassering i 8 klasse, men husker det ikke nå lengre,hehe.Det beste er å bestille hos de som driver med sånt dagelig og la dem legge om.Hadde på nye bakhjul på bigwheels i molde.Synd de er konkurs.De var raske og hadde billige dekk.
Kanskje billige dekk er grunnen til at de gikk konkurs? :D
Når jeg jobbet som dekkskifter tokk vi mellom 4-500 kr for omlegging så synes over 1000lappen var veldig dyrt :shock:
Sant en plass mellom 400-500 er normall pris;)
Men det er mange dekkleverandører som legger på prisen ekstra når de ser kunde har kjøpt dekk an annen plass:)
 #313069  av MrControl

Svar nå heller på spørsmålet:)

Driver dere internett salg tevo? andre her som driver med GODE priser?

Dekkonline har jo ikke utvalg i 285\35\19 som jeg er ute etter
 #313083  av Tevosupra

MrControl skrev:Svar nå heller på spørsmålet:)

Driver dere internett salg tevo? andre her som driver med GODE priser?

Dekkonline har jo ikke utvalg i 285\35\19 som jeg er ute etter
Ja, vi driver med internett salg.
Det er bare og sende en mail på forespørsel,så ser vi hva vi for til.
rm@tevodekk.no