Har ts-ogn noen rabatter rundt om på dekk osv? da tenker jeg på ordentlig rabatt!
skal snart kle på de nye 19" med noe dekk nemlig:)
skal snart kle på de nye 19" med noe dekk nemlig:)
ArildM skrev:Må da få god pris på Tevodekk da? Samt at etter min erfaring så krever de som har dekkmaskin såpass mye ekstra gebyr at det ofte ikke lønner seg å bestille i fra sider som Dekkonline når en legger alt sammen (med mindre en har dekkmaskin selv da).
inzane2012 skrev:du får gjøre det tevo, for jeg syns dere var litt dyre i forhold til dekkonlineFikk lagt om 19" dekk,da hadde jeg felga med i bilen,det kosta meg 1000 kr,dyrt spør du meg,men det tok en time å gjøre jobben for 2 mann.hehe, ellers så hadde jeg komt til dere for å kjøpe nye sommerdekk, men så tenkte jeg ikke på å spørre om dere hadde TS rabatt heller
hehe
pluss at når jeg ser på nettsiden deres nå så står det ikke 18" til mr2 (men det er vel bare å kikke på supra linken)
mr2storbrua skrev:En time? Var det kommuneansatte eller? Burde vel holdt med 10-15 min?Hehe.
Pgus skrev:Jeg skulle være smart og bestille dekk fra dekkonline...Det er ikke bare og bare
Prøvde å bruke dekkmaskinen, men som den kontorrotta jeg er klarte jeg ikke få på 205/40 dekkene...
Måtte gi opp, og betale for det jeg også
hmsilset skrev:Det er ikke bare og bare Lærte det selv på utplassering i 8 klasse, men husker det ikke nå lengre,hehe.Det beste er å bestille hos de som driver med sånt dagelig og la dem legge om.Hadde på nye bakhjul på bigwheels i molde.Synd de er konkurs.De var raske og hadde billige dekk.Kanskje billige dekk er grunnen til at de gikk konkurs?
tettwatt skrev:Sant en plass mellom 400-500 er normall pris;)hmsilset skrev:Det er ikke bare og bare Lærte det selv på utplassering i 8 klasse, men husker det ikke nå lengre,hehe.Det beste er å bestille hos de som driver med sånt dagelig og la dem legge om.Hadde på nye bakhjul på bigwheels i molde.Synd de er konkurs.De var raske og hadde billige dekk.Kanskje billige dekk er grunnen til at de gikk konkurs?
Når jeg jobbet som dekkskifter tokk vi mellom 4-500 kr for omlegging så synes over 1000lappen var veldig dyrt
MrControl skrev:Svar nå heller på spørsmålet:)Ja, vi driver med internett salg.
Driver dere internett salg tevo? andre her som driver med GODE priser?
Dekkonline har jo ikke utvalg i 285\35\19 som jeg er ute etter