Jeg har lyst å bygge om motoren med Euro/US-spec turboer, dyser og kammer.
Er det noe spessielt som jeg bør vite eller er alt bare bolt on?
Rekner med det ikke er godt nok med org ECU om jeg skal hente ut hestene turboene klarer levere? Tenker egentlig på å kjøpe AEM så har jeg til senere oppgradering også.
Må jeg ha hele innsuget eller passer dysene fra US og Euro rett på J-spec? Mener å ha lest noe om en motstandspakke...
Må jeg skifte kammer også?
Motoren skal brukes til drifting. Var egentlig tenkt å handle turbokit, men klarer vel hente ut endel med us/eurospec? Noen som har peiling på hvor mange hjulhester jeg kan rekne med?
Har også hørt at toppen ikke er den beste, men er det egentlig noen fare å hente ut så lite hester uten å oppgradere toppen?
Fint om noen gidder å svare meg på dette
Er det noe spessielt som jeg bør vite eller er alt bare bolt on?
Rekner med det ikke er godt nok med org ECU om jeg skal hente ut hestene turboene klarer levere? Tenker egentlig på å kjøpe AEM så har jeg til senere oppgradering også.
Må jeg ha hele innsuget eller passer dysene fra US og Euro rett på J-spec? Mener å ha lest noe om en motstandspakke...
Må jeg skifte kammer også?
Motoren skal brukes til drifting. Var egentlig tenkt å handle turbokit, men klarer vel hente ut endel med us/eurospec? Noen som har peiling på hvor mange hjulhester jeg kan rekne med?
Har også hørt at toppen ikke er den beste, men er det egentlig noen fare å hente ut så lite hester uten å oppgradere toppen?
Fint om noen gidder å svare meg på dette
