Sven skrev:Det så jo helt greit ut til vårt bruk og den prisklassen.Alltid greit og ha nok plass. Hva er vel bedre enn og være på ferie og kunne fyre løs bilder av alt en kommer over, uten og være
Følger faktisk med et 4GB kort med kameraet på Lefdal, men regner med jeg kjøper et highspeed kort på 8GB allikevel.
Hva med et Nikon D90 da? Det virker som et ganske bra "budsjettkamera", også er det jo fett å kunnne filme i tillegg![]()
Men det kan vel kanskje ikke sammenlignes med D700??
redd for og gå tom for plass på minnebrikkene? 350kr er jo en dråpe i havet uansett

Filming med DSLR er noe som kommer til og bli for 99% en gimmick, noe som blir prøvd noen ganger, og så aldri dratt frem igjen.
Bare tenk ergonomi, og gå holde ett DSLR i lang tid mens du filmer video. Det er ingen dreibar skjerm på noen av de, så du må ha
det rett forann deg hele tiden for og kunne se hva du filmer. Tvilsomt at det blir noen schlager med dagens generasjon av kamera,
hverken D90 eller 5D MKII.
D90 er uansett ingen veldig merkbar oppgradering i billed kvalitet. Innstegslista der er D700, etterfulgt av 5D MKII og videre
opp i de helt latterlige dyre modellene. Skulle jeg hatt noe "litt" bedre bare, så ville jeg nok gått for canon 450D selv da jeg
ser på det som det beste kamera med tanke på pris/ytelse. Eventuelt 40D, for det koster jo stort sett det samme om dagen.