noen her inne som eier den, er en st185 pleier og stå ved veien inn til os vgs.
Du som eier den svarte CSen kanskje?

James skrev:Vet ikke hvem denne her er sin. Men går veldig mange st185er i Os/Bergen for tiden... Såg her for et par dager siden først en rød GT4 st185 på Os eg aldri hadde sett før.. Samme dag et par timer senere kjørte en svart GT4 CS forbi der eg bor !det kan nok stemme at det var meg ja
Blackcs skrev:Okai, såg ut til å være veldig fin denJames skrev:Vet ikke hvem denne her er sin. Men går veldig mange st185er i Os/Bergen for tiden... Såg her for et par dager siden først en rød GT4 st185 på Os eg aldri hadde sett før.. Samme dag et par timer senere kjørte en svart GT4 CS forbi der eg bor !det kan nok stemme at det var meg ja
James skrev:Ja bilen er helt grei noen lakkskader i fronten einaste..Blackcs skrev:Okai, såg ut til å være veldig fin denJames skrev:Vet ikke hvem denne her er sin. Men går veldig mange st185er i Os/Bergen for tiden... Såg her for et par dager siden først en rød GT4 st185 på Os eg aldri hadde sett før.. Samme dag et par timer senere kjørte en svart GT4 CS forbi der eg bor !det kan nok stemme at det var meg ja
Du som eier den svarte CSen kanskje?Osing du også ?