TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• rød celica gt4 i os

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #313915  av James

Vet ikke hvem denne her er sin. Men går veldig mange st185er i Os/Bergen for tiden... Såg her for et par dager siden først en rød GT4 st185 på Os eg aldri hadde sett før.. Samme dag et par timer senere kjørte en svart GT4 CS forbi der eg bor !
Du som eier den svarte CSen kanskje? :)
 #313993  av Blackcs

James skrev:Vet ikke hvem denne her er sin. Men går veldig mange st185er i Os/Bergen for tiden... Såg her for et par dager siden først en rød GT4 st185 på Os eg aldri hadde sett før.. Samme dag et par timer senere kjørte en svart GT4 CS forbi der eg bor !
det kan nok stemme at det var meg ja :)
 #313995  av James

Blackcs skrev:
James skrev:Vet ikke hvem denne her er sin. Men går veldig mange st185er i Os/Bergen for tiden... Såg her for et par dager siden først en rød GT4 st185 på Os eg aldri hadde sett før.. Samme dag et par timer senere kjørte en svart GT4 CS forbi der eg bor !
Okai, såg ut til å være veldig fin den :wink: Osing du også ? :)
 #313998  av Blackcs

James skrev:
Blackcs skrev:
Okai, såg ut til å være veldig fin den :wink: Osing du også ? :)
Ja bilen er helt grei noen lakkskader i fronten einaste..
nei er ikke herfra, er fra hallingdal men går på skole her borte :)