Har noen spørsmål angående svinghjul.
Sendte mail til de jeg har bestilt clutch av, for å spørre om den clutchen passer på originalt svinghjul, fikk dette svaret:
Evt er jo det å kjøpe nytt svinghjul, hvor mye er det å hente på det, både sånn effektmessig, holdbarhet og prismessig i forhold til å beholde det originale jeg har? Er jo selvfølgelig avhengig av merke osv, men sånn generelt...
Sendte mail til de jeg har bestilt clutch av, for å spørre om den clutchen passer på originalt svinghjul, fikk dette svaret:
Exedy clutch kits were made to fit any OE spec components. If you are not changing your original flywheel, make sure you are at least going to resurface it, so you can prevent uneven wear.Så det jeg lurer på er hva "If you are not changing your original flywheel, make sure you are at least going to resurface it, so you can prevent uneven wear" innebærer, spesielt det med "Resurface it"`?
Evt er jo det å kjøpe nytt svinghjul, hvor mye er det å hente på det, både sånn effektmessig, holdbarhet og prismessig i forhold til å beholde det originale jeg har? Er jo selvfølgelig avhengig av merke osv, men sånn generelt...
- Toyota Celica Turbo 4wd Carlos Sainz Limited Edition, #3268/5000.
- Toyota Land Cruiser 150, 2010.
- Toyota Land Cruiser 150, 2010.