Jeg har mulighet til både 4A-GZE og Black Top konvertering til min MK1.
Det er et par ting som jeg lurer på ut fra følgende informasjon:
Dersom man konverterer til 4A-GZE er det liten tvil om at bilen er ombygget, og sannsynligheten for å bli stoppet er overhengende.
Pris for frontcut på AGZE er 15.000,- og Black Top inkl kabler/ECU er kr. 8.500,-
Er det en enklere jobb å bytte fra standard til black top i forhold til 4A-GZE?
Ettersom effekten er stort sett den samme, er merkostnaden for 4A-GZE forsvarlig?
Det er et par ting som jeg lurer på ut fra følgende informasjon:
Dersom man konverterer til 4A-GZE er det liten tvil om at bilen er ombygget, og sannsynligheten for å bli stoppet er overhengende.
Pris for frontcut på AGZE er 15.000,- og Black Top inkl kabler/ECU er kr. 8.500,-
Er det en enklere jobb å bytte fra standard til black top i forhold til 4A-GZE?
Ettersom effekten er stort sett den samme, er merkostnaden for 4A-GZE forsvarlig?
67 Kadett Coupe - 72 Ascona A - 72 Mercedes 220 - 76 Escort RS 1600 - 84 Peugeot 205 GTI - 86 Peugeot 205 GTI - 86 Toyota MR2
86 Citroen CX 25D - 90 Citroen CX 25TRD - 96 Escort - 99 VW Passat TDI - 86 Toyota MR2 - 2006 VW Passat TDI - 86 Toyota MR2
86 Citroen CX 25D - 90 Citroen CX 25TRD - 96 Escort - 99 VW Passat TDI - 86 Toyota MR2 - 2006 VW Passat TDI - 86 Toyota MR2