hehe...har stått litt stille her i gården ja...bokstavelig talt...hachi'n står under det som kan beskrives som verdens største haug med snø for øyeblikket...fikk kjørt litt i vinter, men klarte kunststykket å "rote bort" papirene mine noen dager før jeg skulle ha den på etterkontroll for registrering..så da ble jeg "litt" oppgitt og la det litt på hylla for å si det sånn...men fortvil ikke, planen er å sette igang så fort gårdsplassen er fri for snø (og jeg har funnet igjen papirene..hehe)
Har ordnet med penger og ligget å kokt i hop planer om hva som skal gjøres. Kan vel si såpass mye at heftige planer er under utvikling...for å si det mildt
Begynner å oppdatere her igjen så fort jeg er i gang. (I mellomtiden skal jeg smelle inn en ny turbo-motor i celica-cab'n...)
Har ordnet med penger og ligget å kokt i hop planer om hva som skal gjøres. Kan vel si såpass mye at heftige planer er under utvikling...for å si det mildt

Begynner å oppdatere her igjen så fort jeg er i gang. (I mellomtiden skal jeg smelle inn en ny turbo-motor i celica-cab'n...)