Fremdeles 100% uenig med deg og tror ikkje me blir mer enige heller.
antall unge er uvesentlig egentlig, men tror ikkje det er over 0.5 mill. og sikkert mye mindre enn det og.
Ingen problem å få systemer til å virke, me har det tross allt i lastebiler og busser allerede.
Plomberinger og jevnlige kontroller så er ikkje det noe problem. Er det en som politiet ser kjører for fort så stopp han og se om han har tukla. Automatisk inndraging og bot, slik som på moped.
Mor og far sin bil har de ikkje lov å låne...... viss de ikkje monterer utstyr de og. Slik som epatraktor i Sverige.
Og eg har egentlig værrt snill og satt 110, epaen har vel 50 eller noe sånn.
Besparelsen kunne kanskje værrt halvparten av de 67 og det bare med alkolåsen.
I tillegg til å spare de som ungdom under 24 kjører ned utenom.
Og det igjen er bare tapte liv, hvor mange alvorlige kvestelser er det ikkje utenom
De som tåler å se naboens sønn som er kamerat med din, hodeløs og etterpå gå bort til den andre som ligger der for å se om det er din sønn, uten å bli satt ut, han er ikkje normal.
Det er en grunn til hvorfor de har debriefing etter slike alvorlige ulykker.
For ikkje snakke om han stakkaren som ikkje hadde mulighet til å stoppe og kjørte på ungdommene med en varebil og fikk de trødd langt oppover ruta. Han er ennå ikkje over det.
Eg har værrt ung og dum og gjort det meste gale, heldigvis hadde eg ikkje så spreke biler de første åra. Nå er eg bare dum.
Og viss det var så lett å koble ut hast. begr. hvorfor har JDM bilene det ennå