TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• G6r logg.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #320529  av Rask_Riskoker

Bra at motoren likte den nye cat'en da.. Lyden ble fin den, litt småfrekk i stedet for sånn bååp bååp lyd. :wink: Men overraskes stadig over hvor forskjellig lyden er på de forskjellige corollaene. Hvilken potte som brukes har vel en del å si..
 #320573  av EXS

potte har nok litt og si ja, men også om man har ressonansse demper på (noe jeg fjernet)....

her er foresten et bilde av status pr.dags dato..... har begynt på noe av det kosmetiske, tenkte også og modifisere innerskjermene litt slik at det blir bedre kjøling til bremsene, noe lignende slik supra her orginalt, slike riller

Bilde
 #320604  av Espen-S

Ser veldig bra ut :)
Tenkt den samma tanken på bremsene pga de stadig går varme.
 #321098  av EXS

da var bilen på veien igjen, fikk ikke gjort alt jeg planla men det komer utover våren

men fy f*** og deilig og dumpe den gamle sure golfen

Bilde

rs4 gitter
Bilde

snart på tide og lakke fronten også, mye stensprut og subbeskader
 #321217  av Ã¸xseth

nå må du tilbake til den gamle katalysatoen ;)
 #321239  av EXS

øxseth skrev:nå må du tilbake til den gamle katalysatoen ;)
det er ikke et alternativ :wink:

lampa slukket når jeg tok strømmen og slo seg ikke på når jeg startet opp igjen, men det er vel bare et spm om tid før den begynner og lyse igjen :P

men merket ikke noe forskjell på motoren dog :roll: så jeg får lete opp litt ebay elektronikk og se om det hjelper
 #321291  av lexusmann

EXS skrev:

lampa slukket når jeg tok strømmen og slo seg ikke på når jeg startet opp igjen, men det er vel bare et spm om tid før den begynner og lyse igjen :P

men merket ikke noe forskjell på motoren dog :roll: så jeg får lete opp litt ebay elektronikk og se om det hjelper
Så du vet hva det skyldes altså??Utrolig flott den e11'n din altså... :D
 #321293  av EXS

lexusmann skrev:
EXS skrev:

Så du vet hva det skyldes altså??Utrolig flott den e11'n din altså... :D

takk 8)

problemet et at sportskaten ikke gir ut samme verdier som den orginale katen, d.v.s. at lamdasonde nr 2 toker dette som at det er noe galt med motoren.....

løsningen kan vare og kjøpe en slik "motstand" til og koble på sonden, de blir solgt på e-bay men er redd kvaliteten kan være deretter også :?
 #321300  av lexusmann

Kikka litt på bildene over her...på ene bildet av fronten så det ut som det var noe feil med dekselet ved siden av grillen??eller tar jeg feil?ligger liksom under panseret på ene sida...
 #321307  av Espen-S

Ser det blir saker her å :D Digg å få Rollan på veien igjen heller? :)

MÃ¥ ta ett Corolla meet en gang te sommeren Folkens! :)
 #321310  av EXS

lexusmann skrev:Kikka litt på bildene over her...på ene bildet av fronten så det ut som det var noe feil med dekselet ved siden av grillen??eller tar jeg feil?ligger liksom under panseret på ene sida...

bra observert :wink:

det er pga den nye frontfangeren som egentlig ikke passer til denne modellen, hele lykteramma ble skudd litt oppover og p.g.a. det så måtte jeg fjerne noen fester som jeg ikke har fått surra meg til og fått lagd nye av,

fix av dette kommer i den nærmeste fremtid
Sist redigert av EXS den 06 apr 2009 13:57, redigert 1 gang totalt.
 #321311  av EXS

Espen-S skrev:Ser det blir saker her å :D Digg å få Rollan på veien igjen heller? :)

klar for det jeg
 #321322  av lexusmann

EXS skrev:
Espen-S skrev:Ser det blir saker her å :D Digg å få Rollan på veien igjen heller? :)

klar for det jeg
Jeg også, så lenge det ikke så alt for langt borte... :wink:
Sist redigert av lexusmann den 06 apr 2009 16:32, redigert 1 gang totalt.
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 51