Bra at motoren likte den nye cat'en da.. Lyden ble fin den, litt småfrekk i stedet for sånn bååp bååp lyd.
Men overraskes stadig over hvor forskjellig lyden er på de forskjellige corollaene. Hvilken potte som brukes har vel en del å si..

øxseth skrev:nå må du tilbake til den gamle katalysatoendet er ikke et alternativ
EXS skrev:Så du vet hva det skyldes altså??Utrolig flott den e11'n din altså...øxseth skrev:nå må du tilbake til den gamle katalysatoendet er ikke et alternativ![]()
lampa slukket når jeg tok strømmen og slo seg ikke på når jeg startet opp igjen, men det er vel bare et spm om tid før den begynner og lyse igjen![]()
men merket ikke noe forskjell på motoren dogså jeg får lete opp litt ebay elektronikk og se om det hjelper
lexusmann skrev:EXS skrev:Så du vet hva det skyldes altså??Utrolig flott den e11'n din altså...øxseth skrev:nå må du tilbake til den gamle katalysatoendet er ikke et alternativ![]()
lampa slukket når jeg tok strømmen og slo seg ikke på når jeg startet opp igjen, men det er vel bare et spm om tid før den begynner og lyse igjen![]()
men merket ikke noe forskjell på motoren dogså jeg får lete opp litt ebay elektronikk og se om det hjelper
lexusmann skrev:Kikka litt på bildene over her...på ene bildet av fronten så det ut som det var noe feil med dekselet ved siden av grillen??eller tar jeg feil?ligger liksom under panseret på ene sida...
Espen-S skrev:Ser det blir saker her åDigg å få Rollan på veien igjen heller?
MÃ¥ ta ett Corolla meet en gang te sommeren Folkens!
EXS skrev:Jeg også, så lenge det ikke så alt for langt borte...Espen-S skrev:Ser det blir saker her åDigg å få Rollan på veien igjen heller?
MÃ¥ ta ett Corolla meet en gang te sommeren Folkens!
klar for det jeg