TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Boltsirkel til KE25

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #321467  av aWeX

Hei!

Jeg har bygd om til 4x114.3 på min KE25. Foran byttet jeg til nav fra KE30, bak tok jeg ut stikkakslingene og boret opp nye hull til de originale pinboltene. Selve boringen overlot jeg til et mekanisk verksted, for å få det 100% nøyaktig.

Om du skal sette på AE86 fjærbein må du også få tak i styrearmer fra TE2x-modellene (hard to find), jeg fant mine i USA, men har også sett de til salgs i Japan. Jeg har alt som trengs for å sette på AE86 fjærbein på min, så om du er interessert skal du få de gamle KE25-fjærbeinene mine gratis. De står på bilen enda, men jeg har vurdert å sette de på før jeg tar bilen av veien. Kult at det dukker opp flere KE25 rundt omkring! I`ll be watching you :D

Edit: Halvferdig post
Sist redigert av aWeX den 09 apr 2009 00:25, redigert 1 gang totalt.
 #321555  av ArildM

Artig å se at det er en 2-3 KE20/25 folk på forumet nå! Er vel neppe mer enn en håndfull av disse bilene på veien i Norges land nå.
Vurderer å legge ned firmaet mitt til fordel for fast jobb nå, så da blir det straks mer penger å rutte med (i forhold til ingenting nå hehe), så da får vi se. Prosjektet er litt på hold nå med et lite mål om å få bilen kjørbar i løpet av en mnd, så får vi se om det mer pussing og flikking til høsten :)

Hørte forresten aldri mer fra firmaet som skulle selge meg felgene...
 #321590  av ke25-toyoglide

Er faktisk 3 med KE25 og alle er røde :D + sikkert en del ke20, har ikkje helt oversikten ennå.
Lurte på en ting, (off topic) : er det noen av dere som har samme lykter som meg :?:
Med ryggelys i midten.
Bilde
 #321592  av aWeX

ke25-toyoglide skrev:Er faktisk 3 med KE25 og alle er røde :D + sikkert en del ke20, har ikkje helt oversikten ennå.
Lurte på en ting, (off topic) : er det noen av dere som har samme lykter som meg :?:
Med ryggelys i midten.
He he, min er vel mere oransje enn rød ;) Men vi deler ihvertfall samme type baklykter :)

Bilde
 #321614  av ArildM

Rimelig sikker på at jeg har de samme type baklyktene jeg også. Er ikke denne typen lykter standard på KE25 da?
Grom den orange KE25en din ja ;)