Blir feil å si at det blir bare for rettstrekker med nos.. Er vel ikke så superlurt å slippe løs 300 turbohester heller i en sving?? Som regel er det jo rettstrekkene man trenger ekstra krutt, i sving konsentrerer man seg om veigrepet. Lystgassen bør jo aldri brukes mer enn 15 sek i slengen, men hvor lenge varer egentlig en gjennomsnitts kappkjøring? Jeg kappkjører nesten aldri, men jeg liker å dra på for meg selv. En 10-15 sek pådrag hadde vært morro nok det.
Det var en leverandør av lystgasskit som garanterte for at motoren holdt så lenge det var elektronisk tenning. Når motoren er forholdsvis lite kjørt, ser jeg ingen som helst problem med å montere et 50 hk kit med ekstra bensindyse og tenning som er rett justert. Disse skeptiske tankene deres er sikkert bare gamle fordommer.

NÃ¥r det brukes med vett er det trygt.
Nå er jo ikke disse skikkelige kittene billige heller da... Men dette er ikke noe mer "juks" enn turbo mener nå jeg.

-Moderator-
1990 MR2 GTi
1993 MR2 RHD Hardtop banebilprosjekt
1995 Audi S6 4,2