TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvite/gule grøftelys

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#27600  av jumbo

Hva får jeg for å IKKE tipse de, Markus? lol

#27602  av MR2turbo

jumbo skrev:Hva får jeg for å IKKE tipse de, Markus? lol
hmmm....

......ja nå vet jeg det!

Et sett med Biltema-lykter! :mrgreen:

#27606  av jumbo

Hah! Lyktene mine er vel ca. det eneste på bilen min som overgår dine! :D

#27609  av MR2turbo

hehe.. De overgår nok ikke biltemalyktene mine!! SÅ DET SÅ! :lol:

#27619  av jumbo

Raybrig 4tehwin!! Yay! Hehe.

Når jeg forhåpentligvis får montert releene mine nå da, endelig. I morgen må de på plass dersom jeg skal komme meg hjem til jul!

#27644  av cameleon

Biltema har da mye bra de, bare til en billigere penge :)
Nå har jeg aldri kjøpt noe på biltema til bilen min da. Eller det vil si at jeg kjøpte et par gulvatter i beruset tilstand som ikke passet bilen min. Var beregnet på saab 900, men det tels ikke :P

#27670  av sindrejl

hahahah *fnise av* så søt du er :D
Har kjøpt et lysrele som aldri funka jeg :)

Angående det jækla relet som jeg aldri klarte å kople så gav jeg opp.. la opp 220volts kabel rett inn i kupeen, klinte på 220v bryter og strøm tilbake til lyktene :D

#32157  av memo

MR2turbo skrev:Nice! ;)
skikkelig bra med jenter som liker fete biler :D
Regner med å se deg og bilen på treff på Sørlandet i sommer? Vi driver med noen planer, nå.. kommer info etterhvert..
Det kommer til å bli årets store fest! så da må du slå følge med alle de gale trønderne som skal nedover i kolonne ;)
gammel tråd, men... gale trøndere?!
du ass.. pass deg ;)

Jeg kjører 100mil fra Mo i Rana for å være med på det treffet deres jeg :twisted:

mulig jeg tar med en kompis med en primera GT turbo, rundt 240hk i den, samt en annen fyr... regner med/håper de og er velkomne..?

#32164  av MR2turbo

memo skrev:
MR2turbo skrev:Nice! ;)
skikkelig bra med jenter som liker fete biler :D
Regner med å se deg og bilen på treff på Sørlandet i sommer? Vi driver med noen planer, nå.. kommer info etterhvert..
Det kommer til å bli årets store fest! så da må du slå følge med alle de gale trønderne som skal nedover i kolonne ;)
gammel tråd, men... gale trøndere?!
du ass.. pass deg ;)

Jeg kjører 100mil fra Mo i Rana for å være med på det treffet deres jeg :twisted:

mulig jeg tar med en kompis med en primera GT turbo, rundt 240hk i den, samt en annen fyr... regner med/håper de og er velkomne..?
De kan komme de og, ja ;) men de får vel parkere litt unna utstilling og sånn ;) Det er bare døds bra at du vil reise hele den veien for å komme på treff da :D skikkelig kult!

#32168  av memo

mhm, og vi kommer ikke for å kjede oss heller, så dere har med å lage liv til nordlendingene ;D

#32184  av sindrejl

biltema lykter? ligner de originale celica grøftlykter så send dem hitover.. de gamle rusta lyktene mine ser man knapt lyset i..

#32241  av chris

Tror vi blir en brukbar kolonne fra trøndelag og nedover ja ;)

Gleder meg :D

#32242  av cameleon

chris skrev:Tror vi blir en brukbar kolonne fra trøndelag og nedover ja ;)

Gleder meg :D
noe nytt på fronten gutt?
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9