TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Re: Litt stort Supra mk3 prosjekt (SELGES)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #321254  av mulle-mek

likte den fronten din tror de hadde blitt pent på min og :D
 #321258  av Supramk3turbo

Jo, den blir fin den. Med litt lakk på, så kommer det seg nok :D Må litt modifikasjoner til med grøfte lysa, trenger nye braketter som løfter de litt.
 #321333  av Lørnings

Supramk3turbo skrev:Jo, den blir fin den. Med litt lakk på, så kommer det seg nok :D Må litt modifikasjoner til med grøfte lysa, trenger nye braketter som løfter de litt.
Du kan droppe de grøftelysa og heller joine meg på sånne led tåkelys, det høres ut som en plan! :D

Tror det blir slike : http://bsbildeler.no/butikk/visvare.asp ... /1400/8798

Blir very niiice bilen din etterhvert Thomas, gleder meg til å se den live nå :lol:
 #321336  av Supramk3turbo

Takk for det henrik :D De tåkelysa der er jo perfekt, akkurat den bredden jeg trenger...Blir nok noen slike ja :D
 #321536  av Supramk3turbo

Fikk Uego'n og TRD termostaten i posten i dag vistnok, typisk meg å få sånne ting i posten når jeg ikke kommer hjem på en stund :( Men men, når det er koblet opp å montert vil den nok male/bråke som en katt :lol:
 #321806  av Supramk3turbo

Takk takk:) Ja, vi blir en gjeng med mk3 i år :D
 #321811  av celicat23

Siden det allerede er 2 andre mk3 som er stjælt på forumet her så får du installere avtagbart ratt så de ikke kommer så langt hvis faenskapen kommer og snuser på bilen din. Ser ut som det blir bra ellers!
 #321813  av Supramk3turbo

Har bestilt Track guard, så den kommer ikke så langt uten at jeg vet hvor den er 8)
 #323608  av Supramk3turbo

Liten update igjen. Hele bodykittet er sendt til lakkering, fikk tilslutt skjørtene etter myyyye krangling, men de passet bra da. Skal være ferdig til jeg kommer hjem. AEM uego'n er koblet opp, å det ble en helt ny verden for motoren min :D På filmen slet jeg litt med audi syndromet, ene pluggen hadde blitt klemt sammen, null klaring, men etter det ble ordnet gikk den virkelig pent. Går med ganske feit blanding nå, ligger på rundt 11 på tomgang. Men har bestillt time hos Christer Halvorsen i Oslo, så han får ta seg av den biten :D

Bakstillinga skal være klar til jeg kommer hjem fra jobb om 2 uker, så da er det rett inn med den, så rett på dyno benken dagen etter. Blir spennende. Sliter litt med et par olje lekasjer, men tror det skal være greit å fikse. Lekker på olje retur inn på panna, fikses med sement, å lekker mye i fremkant av kammene...hmm. Litt mer skeptisk til det, men får åpne opp å se. To nye simringer er bestilt.

Andre oppstart:

Eksos anlegget satt noe sinnsykt, så satt det i spenn mellom to biler, mens vi slo litt på det. Kom da gitt :D

Litt bilder:
Vedlegg
DSC01285.JPG
DSC01285.JPG (171.26 kiB) Vist 286 ganger
DSC01286.JPG
DSC01286.JPG (159.62 kiB) Vist 311 ganger
DSC01289.JPG
DSC01289.JPG (116.52 kiB) Vist 289 ganger
Hvordan dele eksos anlegget
Hvordan dele eksos anlegget
DSC01291.JPG (134.9 kiB) Vist 292 ganger
DSC01288.JPG
DSC01288.JPG (146.03 kiB) Vist 319 ganger
 #323614  av lexusmann

Looking good!! :D
 #323656  av AE86 Drifter

Hørtes ut som motoren hadde det mye bedre nå enn første oppstart :D
Det var da faen ikke rart at vi ikke klarte å dele eksosen når du må bruke 2 biler for å klare det :lol:

Body kittet ser skikelig bra ut 8)
 #323677  av Supramk3turbo

lexusmann skrev:Looking good!! :D
Takk takk :D

Ja, var liksom ikke tvil om at den har det litt bedre nå :D He he, eksosen satt som støpt den :lol:
 #323684  av mulle-mek

moro stå på.
legg ut dynon når de er klart meget spent :D
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 62