denna var spesiell ja, alle MR2er har sine egne særtrekk etter sine respektive eiere...noen liker det ene, den andre liker noe annet...her og der, hit og dit. Er flere ting som taler for at det faktisk er en original MR2 Turbo US spec, (men seff kan være ettermontert) turboklokka der voltmeteret vanligvis er, turbomotorluke, og gen2 motor siden det er en 1991 modell... ( trenger ikke bety noe selvfølgelig)
Hva angår stoffsetene, så mener jeg at det ikke betyr noe ang turbo kontra GTi og hva de ble levert med, de ble nok levert med både og.
Ser iallefall ut som om bilen er kosmetisk godt holdt på de bildene som er forevist, selger har tatt flere gode salgsbilder her...og kan ikke se mange ting å klage på sånn rent kosmetisk her, men vil som regels alltids finnes småtterier på en snart 20 år gammel bil.
Understellsmessig vil det overraske meg om den ikke er strøken siden det er en "Californiabil" ...mange av MK2ene som har kjørt i dette landet i 10år uten noen form for ettersyn i tektylering begynner å bli slitne (og har rustantydniger deretter)
Synes aldeles ikke at løsningen med den liggende ICen var noe særlig å se på, men er kanskje performancemessig praktisk...hva vet jeg, at bilen drar 300hk tror jeg ikke før dynorunnet er printa.
For å oppsummere min mening, så mener jeg personlig at 179 er noe vell mye i likhet med andre MR2 Turboeiere her. Selv om den skulle være original og alt det der...men noe rundt 130-140 vess den fremstår i svært god teknisk stand, ja
DET mener jeg absolutt kan forsvares.


2007 Suzuki Grand Viagra 2.0TD
2000 BMW 530d
2004 Mercedes Benz W211 270CDi
2003 BMW 320d
1999 Audi A6 2.8
2000 BMW 320d
2003 Audi A4 1.9TDi
1998 Audi A6 2.4
1991 MR2 GTS
1986 MR2 1600
1991 Ford Escort XR3i