Bestillt meg disse merkene i 15 cm for feste på innsiden av vindu
Unike og fryktet av tyver.designet av Knut.

Vedlegg
Ferrari er den rike manns MR2.
Sjå, gul tekst
Sjå, gul tekst

Scotty skrev:Du er fortsatt i fullt gang med å trykke logoer eller?Alt er muligHar et forum jeg gjerne skulle ha trykket opp t-skjorter/gensere til. Hvor mye billigere er det ved bestilling av f.eks 100 produkter vs 1-5 produkter? Er det mulighet for å ha det slik at jeg gir dere en logo som brukes om igjentil trykk, og når jeg får inn bestilling så kan jeg få dere til å trykke det og sende ut? Litt som å bestille 100 produkter, men ta det gradvis.
Scotty skrev:Nice!Husker ikke prisen jeg, men de trykka der vil koste mindre enn de på forrige side da de er litt mindreHar ikke logo helt klar til det forumet.. men kommer seg nok.
Hvor mye skal du ha for å trykke dette?På slik hvit hettegenser som på forrige side.
hmsilset skrev:Bestillt meg disse merkene i 15 cm for feste på innsiden av vinduKule merker.. Hva skal herren ha for disse da? Og kan du evnt skaffe Deviltoyota merke til plassering på bakruta?Unike og fryktet av tyver.designet av Knut.
johnnie_W75 skrev:Har ferie, så tar ikke så mange bestillinger helst da det tar lang tid alt når jeg drar på tur. Men om ett par uker kan jeg ordne sånt ganske fort.Alarm merkene 50kr for 2 stk og devilmerket vil koste rundt 100kr om det skal være litt størrelse:Dhmsilset skrev:Bestillt meg disse merkene i 15 cm for feste på innsiden av vinduKule merker.. Hva skal herren ha for disse da? Og kan du evnt skaffe Deviltoyota merke til plassering på bakruta?Unike og fryktet av tyver.designet av Knut.