TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Reklame/streamere/trykk pÃ¥ klær.Hvordan handle, se side1.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #318246  av hmsilset

På grunn av dårlig økonomi for tiden så må jeg nok bare ta små bestillinger ett par måneder.
Hjelper ikke folk å betale meg om jeg er minus på konto.Da får jeg ikke klærne og trykkene laget uansett.

Tenkte litt nå.Slutter å bruke brukskontoen, så da tar jeg sikkert bestillinger fom helga :D
 #333329  av Scotty

Du er fortsatt i fullt gang med å trykke logoer eller? :) Har et forum jeg gjerne skulle ha trykket opp t-skjorter/gensere til. Hvor mye billigere er det ved bestilling av f.eks 100 produkter vs 1-5 produkter? Er det mulighet for å ha det slik at jeg gir dere en logo som brukes om igjentil trykk, og når jeg får inn bestilling så kan jeg få dere til å trykke det og sende ut? Litt som å bestille 100 produkter, men ta det gradvis.
 #333330  av hmsilset

Scotty skrev:Du er fortsatt i fullt gang med å trykke logoer eller? :) Har et forum jeg gjerne skulle ha trykket opp t-skjorter/gensere til. Hvor mye billigere er det ved bestilling av f.eks 100 produkter vs 1-5 produkter? Er det mulighet for å ha det slik at jeg gir dere en logo som brukes om igjentil trykk, og når jeg får inn bestilling så kan jeg få dere til å trykke det og sende ut? Litt som å bestille 100 produkter, men ta det gradvis.
Alt er mulig :D Vært stille ett par måneder nå,men tar imot bestillinger.Ja,om ett plagg koster f.eks 170 kr kan vi jo gi 20-30kr rabatt ved f.eks 50 plagg :) Har ferie nå, men vil du bestille litt og litt og bestemme deg for plagg og trykk så kan vi jo diskutere litt.Tjener så og si ingenting på det jeg, så gjør det kun som en tjeneste for de som vil ha noe reklame eller noe unikt.
 #333407  av Scotty

Nice! :) Har ikke logo helt klar til det forumet.. men kommer seg nok.

Hvor mye skal du ha for å trykke èn genser som dette? :) På slik hvit hettegenser som på forrige side.

Forslag 1
Genser-1.png
Genser-1.png (222.22 kiB) Vist 2138 ganger
Forslag 2
Genser-2.png
Genser-2.png (217.05 kiB) Vist 2137 ganger
 #333409  av hmsilset

Scotty skrev:Nice! :) Har ikke logo helt klar til det forumet.. men kommer seg nok.

Hvor mye skal du ha for å trykke dette? :) På slik hvit hettegenser som på forrige side.
Genser-1.png
Husker ikke prisen jeg, men de trykka der vil koste mindre enn de på forrige side da de er litt mindre :) Send meg en forespørsel når du vet størrelse på trykk og sånt til hmsilset@yahoo.no så skal jeg sende videre til produksjonen.ser på gamle priser nå, og vil tippe det koster 280kr pr genser.Da får du meget sterke gensere med trykk som holder lenge!
 #333419  av johnnie_W75

hmsilset skrev:Bestillt meg disse merkene i 15 cm for feste på innsiden av vindu :D Unike og fryktet av tyver.designet av Knut.
Kule merker.. Hva skal herren ha for disse da? Og kan du evnt skaffe Deviltoyota merke til plassering på bakruta?
 #333424  av hmsilset

johnnie_W75 skrev:
hmsilset skrev:Bestillt meg disse merkene i 15 cm for feste på innsiden av vindu :D Unike og fryktet av tyver.designet av Knut.
Kule merker.. Hva skal herren ha for disse da? Og kan du evnt skaffe Deviltoyota merke til plassering på bakruta?
Har ferie, så tar ikke så mange bestillinger helst da det tar lang tid alt når jeg drar på tur. Men om ett par uker kan jeg ordne sånt ganske fort.Alarm merkene 50kr for 2 stk og devilmerket vil koste rundt 100kr om det skal være litt størrelse:D
 #336084  av hmsilset

Har roa ned businessen jeg, men driver litt enda.Scotty: fikk du mailadr. jeg sendte deg for å kontakte produksjon?
Jeg ka ikke være mellommann om det blir for mange detaljer og bestilling av ting vi ikke har.
 #336772  av hmsilset

Siste produserte gensre var bryllupsgave fra meg til ett par som gifta seg på ACR :D

Her fra bryllupet.fikk dessverre ikke råd å kjøre helt dit å delta, men er glad de likte gavene :wink:

http://www.ranablad.no/nyheter/article4520201.ece
Vedlegg
DSC00680.JPG
DSC00680.JPG (821.45 kiB) Vist 2100 ganger
DSC00681.JPG
DSC00681.JPG (786.88 kiB) Vist 2100 ganger
DSC00682.JPG
DSC00682.JPG (835.12 kiB) Vist 2100 ganger
 #348607  av hmsilset

Avslutter denne businessen her.Funnet en mere lønnsom hobby.Dere som har bestillt før får selvfølgelig alt dere vil fortsatt, men orker ikke utvide kundekretsen.
Takker alle gode kunder og Knut Olestad for design og produksjon :D

Fra nå av skal jeg kose meg med alt selv :D Bestilling for denne uka er denne logoen med trd i rødt.Vet de selges på nettet, men jeg vil ha rett størrelse og sånn omtrent ikke betale noe :wink:
Vedlegg
TRD_0020_Banner.jpg
TRD_0020_Banner.jpg (69.96 kiB) Vist 2056 ganger
 #349575  av hmsilset

Ja, men ser fort at det kunne vært en jobb :) Maskinpolering.Vasker å polerer biler innvendig også, men tror jeg ordner med en til å gjøre det, da det tar fra meg litt gnisten til å gjøre arbeidet uvendig :)